• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Bellis

Tack Hestia! Nu finns den i mina favoriter! :)

Kortmakandet går framåt.... med ett glas champagne!!

• Catty

Bellis! Maste bara fa lagga in ett gott skratt och en Gott Nytt Ar kram till dig! Dels for att jag blir sa glad over att hora hur positiv och sprudlande du later igen och dels for att jag skrattar (och det behover jag i dag) av att bara lasa dina inlagg har (och jag fattar inte ett dyft av stampling!)
    Kram pa dig!
    Catty

• Ellte

Gott Nytt Ar fran Uganda :D

*maste ju halla koll pa er*

• Johanna = en lat kock

bellis

mina ligger på photos.yahoo.com/johanochjohanna

har inte hunnit pyssla så mcyket över jul... har gjort ett _litet_ fotoalbum i fördelsedagspresent till svärmor och funderar på om jag kan gjöra ngt roligt med det...

• Hestia

Heeeej Ellte! Hur är det i Uganda? Gick resan bra??

• Ellte

Joda allt ar bra och resan gick fint... Det ar varmt och skont men det har oooosregnat hela natten. Ratt skont for da ar det inte sa svart att sova som om det ar jattevarmt.

Veeet ni...pavag fran Kampala (huvudstaden) till Masaka (narmsta staden dar vi bor) sag jag en skylt att dar fanns "Rubberstamping" :D Synd att jag satt pa en buss ;)

• isis

Godförmiddag mina stämpel troll :D

Någon som vet var man kan finna någon jättebra billig låda med en MASSA stuvar av diverse garner, band och tyger. Det hade varit underbart att hitta så att jag kan scrappa en massa idag!

• isis

Ellte - Näääää nu skojar du! Skönt att du kom fram!

Svar på tråden Stämpeltråden!