• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • isis

Ingen fara Hestia - Jag tror faktiskt jag förstår nu! Verkar jättesmart och fint iaf! :D
    En sådan pärm vill jag ha! :)

• Ellte

Hestia: Sorry att jag var lite oklar men min hjärna är inte på topp just nu ;) Du skrev ett inlägg som var en kopia av nån butik som skulle ha rea nu... Undertecknat av Maria & Malin eller så...men jag fattade inte vilken shop det är :)

Nu har jag blivit tröstbjuden på bio av en god vän. Mycket trevligt, massor med popcorn och en himla bra film! "Skenbart" av Peter Dalle...en helt skruvad svart(/vit ;)) komedi med maaaaassor av fantastiska svenska skådisar!!!

Nuuu ska jag störta i säng... Har sovit typ fem timmar totalt senaste två dygnen...

• Hestia

Ellte - Gå och lägg dig, gumman! *kram*
    Det är denna butiken, ledsen att jag var oklar med det! www.papprika.se

• FinaStina

Jag köpte en svart pärm för APS på Åhlens till mitt scrappande (som dog lika fort som det börjat). Den var runt 30x30 cm och vanliga ringar i. Jag var på NK (där "bad" låg förut) igår och köpte kuvert, där hade dom en del fotopärmar oxå. Verkade inte vara gratis...

• Gift Anna

Hur går det med scrappandet,flickor?

Skall ner på stan och försöka inhandla lite tyg och punchar,skall även beställa från scrappamera,bäst och passa på vid rean! :D

• Hestia

Det är lite elakt att det är rea nu... Jag försöker verkligen att inte köpa någonting, även om jag har lite pengar så gör jag ALLTID så - jag har lite pengar, och handlar upp dem DIREKT. Nu tänkte jag försöka ha lite pengar och INTE handla upp dem direkt! :D

• FinaStina

Mer rea!! I rubberstampsnack så sägs det att Panduro Gbg har stor annons i GP (har ej hittat den själv) och säljer ut allt till 50% pga ombyggnad.

• Hestia

Gaaa!!! Vill till Göteborg!!!

• Johanna = en lat kock

fiastina

jag fick ett brev hem från panduro om att de hade rea (tror att alla i göteborg som får katalogen får det)

• FinaStina

Bor det extra många pysslare i Göteborg?!? Vi är många här på den här tråden och i Rubberstampsnack ska det ordnas en pysselstämpeldag i januari i Torslanda. Och Hestia vill ju hit oxå! Göteborg kanske är en "stämpelmagnet"?! Isåfall borde det finnas varningskyltar på stan "Varning, att stämpla kort är beroendeframkallande och dyrt!"

Svar på tråden Stämpeltråden!