• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Jj?

Snöar det i GBG? Mycket? Vi tänker åka upp ikväll och gå på innebandy... Inte kul att köra om det är dåligt väder. I VArberg regnar det...

Tråkigt med din resa Linda! Men din biljett är ombokad till nyårsdagen nu? Så du kommer iväg om än lite senare?

• Hestia

Bellis och Ellte - Skicker era papper och embossingpulver idag!

• FinaStina

Hestia och Ellte, skrev inte ni båda att ni skulle beställa egna stämplar? Hur gick det, gjorde ni det, blev det bra? Har suttit och skissat i Illustrator på jobbet (får väl säga att jag övar mig) och det börjar likna nåt! Det var ju inte så jättedyrt och det vore kul att stämpla sin signatur på baksidan av korten.

• Ellte

Nyårsafton :) Men annars var det rätt ;)

Det blir jättebra! Nu har jag varit och shoppat hopprep till ungarna vilket jag inte hunnit med tidigare så det känns bra :) Å så ska jag ta med en flarra skumpa som Helen och jag kan dela på i taxin till barnhemmet ;)

Jj? Jag antar att ni redan åkt...men om ni inte har det: Det har slutat snöa nu ;)

• Ellte

Är det förresten någon som vet om nån av stämpelbutikerna i Gbg har rea? :?

• Hestia

FinaStina - Nix, jag har inte beställt än! Är inte helt nöjd med min design!
    Men Ellte har, tror jag!

• isis

Jag skulle gissa på att Arkivet kanske har lite rea, men annars är det nog mest dem på nätet om förståss inte Format tänker sälja ut sina julstämplar! :D *hoppas*

• Hestia

Iiiiiiiiiiisiiiiiiiiis!!! (I denna tråden också!!) :D
    Var är det rea på nätet??

• Hestia

Bellis - Jag låtsas att ditt paket är 5 g lättare än vad det är, ok?
    Då kostar både Elltes och Bellis paket 22 kr i porto.

• Johanna = en lat kock

jag sitter oxå och skissar på en baksidesstämpel :) men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den...

vart är det bäst att beställa? det vore ju praktiskt att skicka över nätet...

Svar på tråden Stämpeltråden!