• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Oj vad ni skriver Jo jag har beställt en personlig stämpel...det var från Osmil för de hade ett novembererbjudande. Det har dock inte kommit än :D så jag kan inte svara på hur bra det är då den inte kommit än ;) Annars har som sagt Inkywings!

Jag har använt en sticker en gång och det är den fisken i "akvarieshakern" :D

Och...Hestia :? Vilken är den webbutik som du gör reklam för? Vet inte om jag har missat nån detalj...har precis sovit middag ;)

• isis

Det var några små töser här som disskuterade chalks igår kankse.. På www. mamut. com/scrappa har dem 25% rabatt just nu på dem askarna med 9 st, antingen pastell lr klara färger.

• isis

Förlåt - askar på 8 st, kostar 69,- minus 25%..

• Hestia

Nu är jag hemma från träningen!

Ellte - En massa olika butiker som jag hittade på lite listor! Vilken menar du? :)

Isis - Har precis lärt mig att chalk är mycket bättre än chalkLETS, så se upp! :)

Isis (igen) - Den pärmen jag har är postbound, vilket innebär att det är skruvar som håller fast sidorna, som inte synd utifrån. De syns inte innuti heller. Hm, hur skall jag förklara? Tänk dig en vanlig plastficka, med vitt vid hålen. Pärmen liksom klämmer fast (med hjälp av skruvarna) allt det vita, så när du slår upp pärmen syns bara plastfickan, utan det vita... Skall se om det syns på mina bilder! Vänta lite!

• isis

Hestia - Ahaa... det var skillnad på dem, ok! Det kan ju vara bra att veta! :)

Hur bra du än förklarade med pärmen så fattade jag ingenting! :D Men det var jättegulligt av dig att försöka!
    Såg att 30x30 pärmar kosta runt en 300-400,- på scrappamera.

• Hestia

Isis - Exkl eller inkl frakt?

Tar en bild på min pärm, vänta fem minuter!

• isis

Hestia - Utan frakt! Läskigt dyrt tycker jag för man vill väl inte bara ha ett album..?

• Hestia

Isis - Ja, det var lite dyrt... :) Min kom med tio plastfickor och skruvar, och kostade som sagt ca 250 kr inkl frakt! :)
    Håller på med bilderna, men måste rätta till dem - bliten är lite mysko - plus att maken har maten färdig (indiskt, mums!) så de kommer upp någon gång ikväll! :)

• isis

Hestia - Det är ok, kila du å ät massa mumsig indisk mat nu! :D Mmm... spara lite till mig osså! ;)

Svar på tråden Stämpeltråden!