• Bellis

Stämpeltråden!

Här tänkte vi ta och starta en ny braig tråd! Nämligen en för alla som tycker det är spännande och kul med stamping!

Tråden är härmed ÖPPNAD!

Jag kan ju börja med att tala om att imorrn bär det av in till stan (sthlm) och DÅ ska det minsann shoppas stämpel-pryttlar så det heter duga!! Det ska bli jättekul, sambon bara flinar åt mig sedan jag fick det här på hjärnan.. :)

Eftersom jag inte har ett himlaste skvatt i stämpelvägsutrustning, så blir det en rejäl lista som ska bockas av!

Tänkte börja med att åka direkt till söder, för att kolla in pappershandeln och The English Shop i Söderhallarna. Därefter blir det nog en promenad till G:a stan för ett besök på Ljunggrens pappershandel på Köpmangatan. Sedan Kreatima och Panduro, med risk för att slåss med tanter och dagispersonal som ska köpa julpyssel...

Ska kolla av webben lite ikväll, på priser och så, och ta med mig en lite jämförelselista så jag inte går på några större nitar!

Kram på er alla inspirerare!

• Svar på tråden Stämpeltråden!
  • Ellte

Hestia: okidoke... Jag är ju snart hemma igen

FinaStina WOW har ni en uppblåsbar gran! Jag som knappt får ha min uppblåsbara tomte för Jonas ;)

...undrar om det finns stämpelsaker i Uganda ;)

• Bellis

Ellte - man vet ju aldrig! Uj, jag som trodde det bara var jag som fortfarande var vaken...!

Nån som provat på att göra "shaker-kort"? Vad använder man s.a.s mellan den främre OH-filmen och "baksidan" för att få ett luftigt fönster? "Tjock dubbelhäftande tejp" såg jag nånstans, men vad tusan är det?

Nu är det dock nattis-nattis!
    Nattis-nattis Ellte!

• Ellte

Jag har bara gjort shakerkort med redan färdiga "lådor"....men är sugen på att testa egna... Tjock dubbelhäftande tejp har vi på jobbet. Den är som fotokuddar fast på rulle liksom :D

• Bellis

Herregud -jag MÅSTE ta mig till en kontorsvaruhandel!!!!

• Ellte

Skulle du inte sova :D ;)

Nattinatt Bellis!

• FinaStina

Uppblåsbar tomte?! Va coolt!! Eftersom jag nödvändigtvis måste ha julgran föredrar sambon den uppblåsbara för den barrar ju inte och det är lätt att plocka undan den när julen är slut!!

Jag har fattat vad shakerkort är för nåt, men vad stoppar man i dom?

• Johanna = en lat kock

glaspärlor glitter sand och sånt kanske

inte vet jag men det verkar skoj med shakerkort :D

• FinaStina

Är det nån som har beställt från Heindesign? Fungerar det bra?

• Johanna = en lat kock

jag har gjort det - men det är ett tag sen (när de hade ngn starrea eller vad det nu var)

det funkade bra, allt kom och det tog väl drygt en vecka eller så

• Johanna = en lat kock

satt och tittade på embossingpulvren - om man är fyra eller fler som vill ha samma så är det ju mycket billigare med de stoooora förpackningarna :D

Svar på tråden Stämpeltråden!