• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Power of Love

Idag fick jag hem mina skor! Passade perfekt och de var riktigt fina. Helt klart värt 100kr! Nu har jag dessutom mer än ett år på mig att gå in dem Solig

Jag gjorde även ett nytt inköp idag. Det är en ren chansning men om det blir rätt har jag sparat tusenlappar. Jag ropade nämligen hem en guldring idag som jag hoppas på ska passa som vigselring. Jag hade en budget på 8000-10 000kr för ring men denna ringen kostade bara 600kr (inkl provision). Jag är ganska säker på att det är rätt storlek ev en halvstorlek fel åt nåt håll men det kan alltid en guldsmed fixa. Skulle den inte passa till förlovningsringen (pga höjdskillnad) så är tanken att jag kan använda den som en vanlig ring eller sälja vidare. 

• Power of Love

xanthine: Vi ska också ha lila och grönt som tema färger Glad

Kan förövrigt inte se dina bilderRynkar på näsan

• Power of Love
    Larssonmaria86 skrev 2013-03-31 12:44:46 följande:
    Varje vecka är det något nytt jag snöar in på när det gäller bröllopet och just nu är det önskelista. Hur gör ni?
    Vi är väldigt traditionella av oss och därför lutar det åt en registrerad önskelista hos typ Cervera, många gäster har sagt också att det är roligare att köpa en sak än att ge pengar. MEN sen kommer ju det problemet att vi har bott ihop i fem år och har ju alla saker man egentligen behöver.. Men samtidigt skulle man ju inte bli ledsen om man fik en KitchenAid, snygga champagneglas och snygga vaser och liknande ;)
    Sen blir ju smekmånaden ganska dyr (cirka 40 000 och det hade ju inte skadat med lite bidrag till den...men det känns så konstigt att önska sig pengar! Hjälp :P
    Jag vet inte riktigt hur vi gör ännu. Vi ska ju köpa hus i år så vi kommer ju säkert behöva bidrag till lite möbler och sånt även nästa år. Pengar till bröllopsresa skulle vi ju inte heller säga nej till.

Funderar på om man inte ska göra en bröllopssida där det finns önskelista så gästerna kan gå in och kika. Var på bröllop i sommar där brudparet hade valt att göra så och det var verkligen lätt för oss gäster att både få idéer vad vi kunde köpa och även ha koll på vad andra har köpt. 

• MH2014

Power of love - du har ingen bild på ringen? Grattis till vinsten, hursom, om det blir vigselring eller en jävligt snygg ring ;)

• Power of Love

och nu hittade jag bild på skorna, det är säljarens bild. Nya skor från Colorful Creations. Jag betalade 49kr + 65kr i frakt. Var tvungen att googla vad de egentligen kostade och då hittade jag dem för över 500 kr i USA, så jag blev extra nöjd med mitt köpSkrattande
    BRÖLLOPS / FEST SKOR - HELT NYA - FYNDA!!!!!!!!!!!!! 
    De är i färgen vita.  

• MH2014

Men va bra!! Har inte sett dessa innan,,så det inlägget har jag missat..?..

Svar på tråden Bröllop 2014?