• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Carina288

Hej ny här får man hoppa in bland er

• Carina288

Vi kommer att gifta oss i år 2014 Hjärta men sambon har inte sagt ÄN vilken datum !! gaah jag vill kunna ''Planera'' hehe men han tycker det e lite roligt att överraska mig tydlignFlört
    Jag har iaf hittat 3 klänningar men jag har svårt att välja hmm tror jag har en som e min favorit.
    Skor JA ring hmm NÄH men vi har pratat om silver så våra förlovningsringar är silvriga (nr 2 förlovning) som första var av guld. 

• EllinorS

Nu har jag bestämt mig! Denna vackra klänning blir det tillsammans med skärp och hårband i 20-talsstil. Nu är det bara skorna kvar...

• Power of Love
    EllinorS : Vilken fin klänning! Glad

Jag har suttit och förberett för inbjudningskorten. Jag har letat rätt på adresser och nu i veckan så ska jag skriva ut dem. Sedan är det bara posta de som ska postas och resten ger vi personligen Glad
  • MissK
    Lina Å skrev 2014-02-01 11:34:16 följande:
    Missk. Nej det är en David tutera är så förälskad i den :D de är ju så spännande att prova klänningar :) Har du bestämt dig för någon?
    Ja visstja, ser det nu Skäms Jag var också helt förälskad i en David Tutera, men det ena ledde till det andra och nu är jag en La Sposa rikare istället :) 

Såhär ser min klänning ut som jag tänkt ha med en spansk slöja i spets:

• MH2014

Halloj på er!
    Vänder mig främst till mina gamla vapendragare i tråden, då jag vill visa foton efter att babblat i över ett år med vissa av er :)
    Absolut vill jag ju att ni "nya" med ska få se, kanske inspirerar vi till nåt :)

Här är jag med min manHjärta

Så här ser vårt Missionshus ut där vi hade vår mingelvigseln. Tyvärr uteblev ju snön och mitt fina vinterlandObestämd men blev riktigt murrigt och mysigt när mörkret smög sig på och eldarna höll i liv och marschallerna lyste upp gästernas väg genom området.

Så här såg det ut invändigt efter att vi byggt upp backdropen med ljusslingor och tyg. Två krukor med vitsprejade grenar på varsin sida. Mingelbordet med mat och dryck till höger och bordet med gästtavlan och dyl till vänster. Härligt murrigt, eller vad säger ni?

Drycken serverades i dryckesbehållare på stubbar som var sprejade med glitter, fast det synts ej på fotot.

Snittarna eller småportionerna serverades på silverbrickor eller speglar.

Det var utställt mycket levande ljus på speglar och snittblommor, ranunkler och tulpaner i sprejmålade glasvaser. Om ni kommer ihåg så pimpade vi ju alla blockljus olika med kristaller, såå läckert i mörkret!

Så här blev mitt finger pryddt tillslut. Blev hela tre diamantringarKyssOskyldig

Nej
    , jag kände mig inte jätte vacker.
    Nej, outfiten var inte alls vad jag egentligen ville ha.
    Men vet ni, jag älskade varje minut ändå!!Hjärta
    Solig
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2014-02-27 19:27:37 följande:
    Halloj på er!
    Vänder mig främst till mina gamla vapendragare i tråden, då jag vill visa foton efter att babblat i över ett år med vissa av er :)
    Absolut vill jag ju att ni "nya" med ska få se, kanske inspirerar vi till nåt :)
    Stort stort Grattis MH2014!! Skål Allt såg jättefint ut trots att snön uteblev, mysigt och intimt. Solig
    Kul att alla detaljer blev rätt tillslut.

Men varför kände du dig inte vacker! Du var ju jättefin!! {#emotions_dlg.flower}
  • Nokaro
    MH2014 skrev 2014-02-27 19:27:37 följande:
    Halloj på er!

Här är jag med min manHjärta

Så här ser vårt Missionshus ut där vi hade vår mingelvigseln. Tyvärr uteblev ju snön och mitt fina vinterlandObestämd men blev riktigt murrigt och mysigt när mörkret smög sig på och eldarna höll i liv och marschallerna lyste upp gästernas väg genom området.

Så här såg det ut invändigt efter att vi byggt upp backdropen med ljusslingor och tyg. Två krukor med vitsprejade grenar på varsin sida. Mingelbordet med mat och dryck till höger och bordet med gästtavlan och dyl till vänster. Härligt murrigt, eller vad säger ni?

Drycken serverades i dryckesbehållare på stubbar som var sprejade med glitter, fast det synts ej på fotot.

Snittarna eller småportionerna serverades på silverbrickor eller speglar.

Det var utställt mycket levande ljus på speglar och snittblommor, ranunkler och tulpaner i sprejmålade glasvaser. Om ni kommer ihåg så pimpade vi ju alla blockljus olika med kristaller, såå läckert i mörkret!

Så här blev mitt finger pryddt tillslut. Blev hela tre diamantringarKyssOskyldig

Nej, jag kände mig inte jätte vacker.
    Nej, outfiten var inte alls vad jag egentligen ville ha.
    Men vet ni, jag älskade varje minut ändå!!Hjärta
    Solig
    Stort grattis till er! Jätte fina bilder och du är jätte vacker! Lycka till i livet som äkta makar :)
  • Nokaro

14 Juni ska jag säga JA till pappan till mina barn i denna San Patrick klänning! Åh vad jag längtar tills han får se mig!

Svar på tråden Bröllop 2014?