• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Power of Love
    sofiecallmer skrev 2013-10-30 20:30:09 följande:

Ett litet kollage. Ringen fick jag av sambon när han friade.
    Klänningen ska beställas fr Jenjenhouse (kina klänning)
    Temat är vitt & silver
    LÄNGTAR!!!
    Snygg ring!
  • Kajsalundberg

Temat är vitt & silver
    LÄNGTAR!!!
    Verkligen snygg ring =)
  • sofiecallmer

Tack!
    Ja ringen känns bra. Har nu beställt en helt vanlig slät silver ring på safira.se å graverat
    (min förlovningsring kan jag ej ha länge efter graviditeten å den gick ej att förstora)
    Ring med gravyr å frakt slutade på ynka 295kronor :)

• Jozzzzaa

Temat är vitt & silver
    LÄNGTAR!!!
    Frisyren längst upp till vänster har jag också tänkt ha som utgångsfrisyr till mig!
  • MH2014

Länge sedan jag skrev.... 3 månader kvar nu! Det mesta känns klart, eller iaf i tankarna har mycket utförande klart, men vi känner oss lugna. När jag sitter vid datorn sen så ska jag skriva lite mer och ge er lite bilder :)

• Yavanjakementari

Conversen blev ju verkligen jättsnygga CamillaForsgren! Helt rätt att välja den sortens skor man är bekväm i/vill ha (men att vara längre än sin man borde väl inte göra något? Glad). Jag ska också ha låga skor, jag vinglar bara runt i högklackat och min rygg klarar inte av det!

Vi tar det rätt lugnt här, nästa steg blir att skicka ut Save-the-date via mms (eller mail till de vars mobiler inte kan hantera mms ^^). Då måste gästlistan spikas, och det är det inte alls ännu. Framförallt är det sambons ena bror. Jag vill inte precis ha honom där men bryr mig inte så mycket men jag vet inte som sambon vill bjuda honom alls egentligen, lite känsligt ämne. Antagligen kommer han inte ens även om han blir bjuden.

• stefansdotter

Hej alla blivande brudar! :) Hoppar in lite mitt i här :). Vårt bröllop är planerat till den 24/5-14, skickade ut inbjudningarna för några veckor sedan :). Hur har ni andra gjort med inbjudningarna? Vet att vi e lite tidigt ute men vi har så många i vänskapskretsen som reser så vi ville inte att folk skulle hunnit boka in något ännu :). Jag tog hjälp av min syster som gjorde designen (efter tydliga instruktioner ;P) och sedan skrev jag ut de själv på vår fotoskrivare :). Här är en bild om någon vill ha inspiration till hur man kan göra egna kort! :) (tagna med iphone så ingen superkvalité ^^)

• MH2014

Uppdatering - idag damp vigselintyget och hindersprövningen tillbaka ner i brevlådan!! Nu har vi fritt fram för vigsel till 14 mars 2014 ;) helt sjukt! 12 veckor kvar prick, vid den här tiden då sitter jag nog och pimplar champagne hos frisören :D

• Power of Love
    MH2014 skrev 2013-11-19 12:04:14 följande:
    Uppdatering - idag damp vigselintyget och hindersprövningen tillbaka ner i brevlådan!! Nu har vi fritt fram för vigsel till 14 mars 2014 ;) helt sjukt! 12 veckor kvar prick, vid den här tiden då sitter jag nog och pimplar champagne hos frisören :D
    Härligt! Tänkt att det bara är 12 veckor kvar för er! Så roligt! Solig
  • MH2014

Power of Love - eller hur!! Är ju nästan ett år sedan vi "träffades" första gången på detta forum, i denna tråden och Blivande fruar 2014 tråden :)

Svar på tråden Bröllop 2014?