• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Vad roligt att vi valt liknande tema/upplägg :)
    Hur tänkte ni er dagen??

• MH2014

August Moon - vad tråkigt att det va lite små grejer som tryckte ner helhetsintrycket :S Väntar på bilder så vi får se :)

• Maries31

MH2014: Om det skulle bli så att vi valde den 2/2 så skulle vi gifta oss på 12-slaget då den 2:a är en söndag så då skulle vi börja med mingel, musik och snittar för att sedan samla alla och viga oss och sedan fortsätta festen :) Alt två är att gifta oss den 28/6 alt 5/7 då börjar vi kvällen med vigsel följt av mingel till storband sen tar en dj över innan ännu ett band spelar. Vi vill ha fest, det ska vara ett kul minne och vi vill att alla ska minnas den roliga festen :) under kvällen servera öl, vin och drinkar + lite vickning för att hålla energin uppe. Hur har ni tänkt er? Mimimoon låter mysigt! Hur är vädret i Oman i februari? Min sambo, hans bror och mina svärföräldrar var där i nov förra året och då var det varmt och skönt. Kan ju vara ett tips :) Jag var ju inte där så klart... Var mitt i utvecklingssamtals-perioden så jag fick snällt stanna hemma ;)

• MH2014

Maries31 - Vårt upplägg är: vigs kl 18, mingel med finare, matigare snittar, soppa, osttårta med marmelader, kex och frukt, chokladpraliner, champagne och alkoholfria drinkar till ev akustisk musik. Vi vigs i ett museiföremål i naturen. Vi vill inte ha en fest då våra barn är med. Vi funderar ev på att bjuda närmaste vännerna, ca 10st på restaurangmiddag helgen efter vi kommit hem från mini moonen, men vi får se...
    Har funderat på Dubai, eller JAG har mannen är inte så sugen för bara typ tre nätter,,och det är nog det kortaste laget då restiden är runt 6h tror jag, så får nog bli ett europeisk land närmare :)

• Eksson

Nu har vi beställt ringar..så himla kul!!..Sambon kommer få sin redan om en vecka ungefär..medan min tar ungefär en månad..Längtar så mycket tills vi offentligör för alla vår stora planer för 2014 :)

• MH2014

Det kliar så i mina fingrar,,vill så gärna pyssla och fixa inför stora dagen B,,men vi har sagt att vi tar sommarsemestrarna och hela hösten till pyssel och pyssla inbjudningskort...men jag vill vill vill :D

• Eksson

Nu sitter den ju lite snett här på bilden ser jag :) Men den undre är förlovnignsring (som jag kommer ha åt andra hållet så länge jag bara har en, så de 5 stenarna är uppåt). Den övre är vigselringen som jag ska beställa nästa år, där det är 18 likadana stenar som täcker hela översidan, typ halva ringen. Är supernöjd, älskar dessa hårda/kantiga ringarna!

• a ring on my finger

Eksson skrev 2013-03-25 13:50:02 följande:Nu sitter den ju lite snett här på bilden ser jag :) Men den undre är förlovnignsring (som jag kommer ha åt andra hållet så länge jag bara har en, så de 5 stenarna är uppåt). Den övre är vigselringen som jag ska beställa nästa år, där det är 18 likadana stenar som täcker hela översidan, typ halva ringen. Är supernöjd, älskar dessa hårda/kantiga ringarna!Jättefina ringar!Jag kommer förmodligen ha liknande.Aliansring som förlovningsring men som vigselring kommer jag ha enstensring och sen kommer jag ha en tredje ring med stenar på sidan.Älskar också det kantiga stuket!     

Svar på tråden Bröllop 2014?