• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Funderar...är det nån av er som ska göra en bröllopshemsida för gästerna??
    vi va helt inne på Nää,,men är det praktiskt kanske? Istället för extra info till inbjudan?

• amerika
    MH2014 skrev 2013-03-23 08:28:03 följande:
    vi va helt inne på Nää,,men är det praktiskt kanske? Istället för extra info till inbjudan?
    hehe, skrev precis om det i den andra tråden om 2014-brudar.... Flört
  • Power of Love
    MH2014 skrev 2013-03-21 19:25:00 följande:
    Det vi klurar mest på nu är vart vår mini moon ska gå?? I mitten av februari, ons-sön (som längst), inte för lång restid därav...några förslag? :)
    Tänker ni en resa till utlandet eller inom landet? 

V funderar på att lördagen efter åka till Loka brunn och må gott på deras spa fram till söndagen. 
  • Power of Love

Köpte skor på tadera igår. Fick dem för utropspriset 49kr sen tillkommer ju även frakt Hoppas nu att jag tycker de är sköna. Annars får jag helt enkelt sälja dem vidareGlad
    BRÖLLOPS / FEST SKOR - HELT NYA - FYNDA!!!!!!!!!!!!!

• WinterWonderland
    MH2014 skrev 2013-03-23 08:28:03 följande:
    Jag tror vi slår till på hemsida.. Vart enda bröllop jag varit på de senaste 3 åren har haft det. I början tyckte jag att det var lte konstigt men sen började jag tycka att det var praktiskt.
    Det kan ju vara svårt att få med all info i  inbjudningen utan att det ser klottrigt ut. Ev vägbeskringing, klädkod, presenter, toastmasters osv. Sen var det kanon att ha om man råkar förlägga inbjudan..

Slår för övrigt ett slag för att boka lokal asap. Jag trodde jag var helt galet tidig med att prell-boka nästa dec men i veckan fick jag ett mail om att vi måste bestämma oss för det var några andra som ville boka, Snabba ryck! 
  • MH2014

Vi har ju liksom inte så mycket info egentligen. Inga resande gäster, alla vet vart platsen ligger....det som skulle vara är; inga barn (förutom våra, då det är en vardagkväll ser vi hellre att de är hemmasnickrad inte trötta till förskola/skola dagen efter, och att det faktiskt är i ett museum vi ska vara så inte olyckor är framme och dels för att kaminen i rummet är just placerad mitt i rummet och svår att skydda för bränna om virvlande barn) en karta över exakt vilket hus på museet, inga presenter, och en beskrivning över upplägget...

• Asmar

Oj, detta är en lång tråd, kommer aldrig kunna läsa igenom allt. Dock är jag nyfiken på hur långt ni kommit i era planeringar inför 2014?

Vi funderar på att göra ett fiktivt bröllop, alltså ett upplevelsebaserat där vi kommer bjuda brudpar som ska just ha sitt brölopp 2014.

Meningen är att använda alla sina sinnen, se miljön, höra musiken, smaka maten... ja allt... tillsammans med våra partners. Tycker ni det skulle vara intressant tycker ni?

• WinterWonderland
    MH2014 skrev 2013-03-23 10:09:16 följande:
    Vi har ju liksom inte så mycket info egentligen. Inga resande gäster, alla vet vart platsen ligger....det som skulle vara är; inga barn (förutom våra, då det är en vardagkväll ser vi hellre att de är hemmasnickrad inte trötta till förskola/skola dagen efter, och att det faktiskt är i ett museum vi ska vara så inte olyckor är framme och dels för att kaminen i rummet är just placerad mitt i rummet och svår att skydda för bränna om virvlande barn) en karta över exakt vilket hus på museet, inga presenter, och en beskrivning över upplägget...
    Nä det är ju inte supermycket info. Du kan säkert få med det på er skriftliga inbjudan om du vill. Det är nog mest upp till hur du vill att dina inbjudningar ska se ut. Vad är det som talar emot hemsida?
Svar på tråden Bröllop 2014?