• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

alltså, jag avskyr nör ipaden väljer egna ord,,,,,ni får ursäkta mina ord, böjelse och stavningar ibland :)

• Power of Love
    Ang klänningar tror jag också att det är bra att prova sig fram och se vilka modeller man passar i om man inte redan har väldigt bra koll. Dessutom är det ju väldigt roligt. Jag har i sig bara testat en men jag ska testa fler.

• Power of Love

Just nu händer det inte så mycket med vår planering.

Jag försöker dock att hinna med att läsa allt vad ni andra skriver.  Glad

• Limba
    MH2014,
    Här är det vindstilla, tar allt i sommar om hur vi ska göra. Planerar mest för stugan nu, hur trädgården ska se ut och vad vi behöver göra med huset Solig 
    meeen smågalen som man är av bröllopsfebern så har jag ju såklart kollat på massor av ställen Skrattande *drömmer mest* Örebro är iaf ett alternativ och egentligen det enda nu faktiskt!
    Hur gick det med dockhuset??

HubbaBubba,
    grymt att ni hittade västen och det på rea!! Har dom kommit hem än?

SandraElisabet,
    Hur gick det på visningen, va det nåt för er?

PoS,
    Har ni bestämt er för den lokalen? Det är alltså samma som Sandra01? Kanon att ha nån att snacka med om detaljlösningar ju!

Josefin o Micke,
    Ska du sy din egen klänning? Va ballt!! Visa gärna inspirationsbilder Glad Var i sollentuna gifter ni er, och visa gärna bilder på herrgården!

Eksson,
    Vad är delad ekonomi för er och alla andra? Vi har inte delad ekonomi i den benämningen att vi har samma konton, men vi delar på allt och det flyter på fint och kommer helt naturligt. Vi jobbar tillsammans för att vi ska ha så bra förutsättningar som möjligt. 

Jag kommer köpa klänningar, skor och massa annat själv, för att jag känner att jag vill det. Och sen lägger vi ju ihop allt vi sparar till käk, lokal, mm. 
    Jösses, jag har inte bröllopssurfat på säkert över en månad!!Förvånad Blev riktigt sugen nu, HEJ EBAY! Ska spana lite på etsy också! 
    Kram på er {#emotions_dlg.flower} 
  • MH2014
    Limba skrev 2013-03-12 12:25:58 följande:
    MH2014,
    Här är det vindstilla, tar allt i sommar om hur vi ska göra. Planerar mest för stugan nu, hur trädgården ska se ut och vad vi behöver göra med huset Solig
    meeen smågalen som man är av bröllopsfebern så har jag ju såklart kollat på massor av ställen Skrattande *drömmer mest* Örebro är iaf ett alternativ och egentligen det enda nu faktiskt!
    Hur gick det med dockhuset??

Jösses, jag har inte bröllopssurfat på säkert över en månad!!Förvånad Blev riktigt sugen nu, HEJ EBAY! Ska spana lite på etsy också!
    innhKram på er {#emotions_dlg.flower} et
    Jodå, det är klart!! :) Lite gardinstänger och gardiner som borde sys,,men det hinner jag inte till födelsedagen. får jag pyssla med allt eftersom.
    Jodå, det är klart!! lite gardinstänger som borde byggas och gardiner som ska sys men det hinner jag inte till födelsedagen..Är relativt nöjd, men saker kan alltid bli bättre ;) men vågar ändå lägga upp bilder (trots att det inte är bröllopsrelaterat gör jag det iaf,,eftersom det inte blir jätte mycket bröllopspyssel ;P
  • Limba

Va fint det blev!! Hon kommer nog bli jätteglad! Skrattande när fyller jäntan år? 
    Så du ska prova klänningar i april! ÅÅÅH va kul! vilka tar du med dig?

Svar på tråden Bröllop 2014?