• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Maries31

Oj oj.... Har varit otroligt oaktiv här en lång tid och drabbas av lätt panik nu när jag ser hur långt alla kommit i sina planeringar! Vi vet ungefärligt datum och hur vi vill ha festen..... Ja det är väl det.. :o Eller vi vet också att vi kommer att ha ca 100 000 i budget. Men vi åker till Sicilien om en vecka så då ska vi sätta oss ner och göra gästlistan vilket skapar otrolig ångest då vi känner att vi kommer vara tvungna att sålla en massa....:/ Tänker ca 150 gäster men det finns så otroligt många fler som vi skulle vilja ha med... Baksidan med att vara öppna och sociala samt vara aktiva i många föreningar och kompisgäng...! :/ Hur stor panik ska jag ha??!!!

• Johanne

Hallå hallå!

December 2014 här för de som inte orkat läsa så långt bak i tråden!

Sitter på min inglasade balkong just nu med ett glas rosé och kvällsregn utanför. Har varit supersoligt hela dagen, dock med nordanvind så lite kyligt ändå.... Drömmer om bröllop naturligtvis.

Försöker tagga ner dock. Min blivande blir inte allt för uppspelt med prat om bröllop då det är ett och ett halvt år kvar! Men för mig är det snaaaart!

I sommar ska vi kolla in festlokaler och kyrka. Det bör vara bokat om vi ska skicka ut save the date kort någon gång i början på 2014. Eller?

Har span på ett ställe utanför stan som är jättemysigt med träbord, träsniderier och fjällmiljö. STF vandrarhem med jättefina stugor och rum för gäster att bo i och de har en bröllopssvit! Det låter lovande! Ser fram emot att åka och reka!

Imorrn blir det prinsessbröllop för hela slanten! Så glad att vi har ett kungahus att glädjas åt och fira med! Det gör så mycket gott för landet!

Tjoehej!

• Malin4900

Någon som kollade på dagens bröllop? Lite kul att mycket av mina tankar fanns representerade, tex mintgrönt, liljekonvaljer och spetsklänning :D Jag är nog en liten prinsessa innerst inne ;) Nej men skämt å sido så var det väldigt fint tycker jag ved såg väldigt kära ut! Himla gulligt att lilla Estelle hade en egen liten mini stol i kyrkan!!

• schmock
    Malin4900 skrev 2013-06-08 22:09:05 följande:
    Någon som kollade på dagens bröllop? Lite kul att mycket av mina tankar fanns representerade, tex mintgrönt, liljekonvaljer och spetsklänning :D Jag är nog en liten prinsessa innerst inne ;) Nej men skämt å sido så var det väldigt fint tycker jag ved såg väldigt kära ut! Himla gulligt att lilla Estelle hade en egen liten mini stol i kyrkan!!
    Klänningen påminner faktiskt om en som jag tänkt ha. En med spetsärmar (fast min ska ha längre ärmar). Jag tyckte hennes klänning var fantastiskt vacker.
  • plu03aps

Hej hej

Jag och min sambo gifter oss 24 maj nästa år en bit utanför Karlskrona och jag tänkte jag skulle hänga på den här tråden. Vi har kommit en bit in i planerandet (eller i alla fall jag). Kyrka är bokad, lokal preliminärbokad men inte hunnit dit och kolla än, färger är bestämda och preliminär gästlista på ca 65 gäster är ihopsatt. Budgeten har jag kanske koll på (varken min eller sambons starkaste sida). Har börjat fila lite på hur vi vill ha inbjudningskorten. Jag har tänkt göra väldigt mycket själv.

• Malin4900

Schmock: du vill inte visa en bild på din klänning? Jag vill nog också ha en med ärm men har förstått att det är svårt att hitta..

• MH2014

Här hos oss står det lite stilla för tillfället,,,det mesta väntas att göras när jag bestämt mig för vilken klänning jag vill ha,,gahh!!
    Imorgon är det exakt 8månader kvarSkål 

• xMariax

Hallå alla blivande brudar!! Jag skriver så sällan här för jag tycker det är sååå svårt att hänga med.. Haha.. Så jag undrar ifall någon har startat typ en facebook-sida för oss blivande brudar? Tänkte att det blir lättare att hålla koll..

Svar på tråden Bröllop 2014?