• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • MH2014

Js Fästmö - va roligt! Har du redan köpt din? Har du foto? :). Jag har inte hittat än, ska prova vidare, har två kandidater hittills!

• blivandebrud

Hallo! vi gifter oss 14 juni, 2014 o hittills har vi bestämt tema, färg, gästlista, bokat catering, fotograf och tittat lokaler vilka färgteman har ni bestämt?

• Titrania
    blivandebrud skrev 2013-05-22 11:30:55 följande:
    Hallo! vi gifter oss 14 juni, 2014 o hittills har vi bestämt tema, färg, gästlista, bokat catering, fotograf och tittat lokaler vilka färgteman har ni bestämt?
    Oj vad mkt ni har hunnit med! Vi (jag Drömmer) har bara kommit så långt som färgtema Eftersom vi gifter oss på Lucia och jag INTE vill att det ska bli för mkt jul över det, så röstade jag ner sambon när han föreslog rött/vitt (bridezilla jag veeet... ), men det blir creme/silver/ljus guld typ och det tycker sambon också är fint :)

Klänning ja... Vill så gärna ha en Tea length, 50-talsinspirerad Har köpt skor innan klänning... Drömmer Flört
  • Js Fästmö

Vi har bestämt plats och väntar på datum. Och mycket hänger på det, först då kan vi boka resa och hotell. :)

Har köpt klänning och ring, och vi funderar på färgtema. Blir antingen vitt med champagne, grått eller ljusrosa.Lutar åt grått. Och blir det grått kan jag tänka mig lite Limegrönt också till det, gröna brudskor och smycken.

Sambon får välja färgen och han är en herre som OFTA byter åsikt så jag väntar med skorna tills nästa år. ;)

Eftersom vi gifter oss utomlands så är det mycket som skall planeras men köpas framöver.

Nya resväskor vill vi ha, nya kläder till resan, alla biljetter som man kan förköpa på turistställen, osv.

Till höst räknar vi med att ha bokat allt klart i alla fall. :)

• Titrania
    Js Fästmö skrev 2013-05-22 11:57:05 följande:

Vi har bestämt plats och väntar på datum. Och mycket hänger på det, först då kan vi boka resa och hotell. :)

Har köpt klänning och ring, och vi funderar på färgtema. Blir antingen vitt med champagne, grått eller ljusrosa.Lutar åt grått. Och blir det grått kan jag tänka mig lite Limegrönt också till det, gröna brudskor och smycken.

Sambon får välja färgen och han är en herre som OFTA byter åsikt så jag väntar med skorna tills nästa år. ;)

Eftersom vi gifter oss utomlands så är det mycket som skall planeras men köpas framöver.

Nya resväskor vill vi ha, nya kläder till resan, alla biljetter som man kan förköpa på turistställen, osv.

Till höst räknar vi med att ha bokat allt klart i alla fall. :)

Vad häftigt att ni gifter er utomlands :) Bara ni två, eller drar ni hela klabbet med? Och vart nånstans?
  • Eksson
    Titrania skrev 2013-05-22 11:45:41 följande
    Klänning ja... Vill så gärna ha en Tea length, 50-talsinspirerad Har köpt skor innan klänning... Drömmer Flört

Ville bara tipsa om vart ska jag köpa min klänning sen, som också ha en liknande klänning som du tänkt. Jag ska sy upp en egen hos några som syr mycket brudklänningar och andra 50-60-talsklänningar, http://orkanlia.se/ . Med inspiration av följande klänning. http://www.kikstockholm.se/brud66.html .Det är min tanke iaf, men 50-tal kommer det garanterat bli.

Nyfiken på dina skor också? Går de också i 50-tal? Jag köpte mina härmondagen och väntar spänt på paketet:)

• Titrania
    Eksson skrev 2013-05-22 12:37:22 följande:

Ville bara tipsa om vart ska jag köpa min klänning sen, som också ha en liknande klänning som du tänkt. Jag ska sy upp en egen hos några som syr mycket brudklänningar och andra 50-60-talsklänningar, orkanlia.se/ . Med inspiration av följande klänning. www.kikstockholm.se/brud66.html .Det är min tanke iaf, men 50-tal kommer det garanterat bli.

Nyfiken på dina skor också? Går de också i 50-tal? Jag köpte mina härmondagen och väntar spänt på paketet:)

Jättesöt klänning!
    Har köpt de här www.brandos.se/perfect/dorothy-ivory/a44437 Blev bara superförälskad i dem ^^
  • Titrania

Ja, de är helt perfekta i höjden! Vill inte alls ha skyhöga stiletter... Vill ju orka gå i dem liksom Köpte skitsnygga stiletter till sonens dop... De tog jag av o på i kyrkan för att jag fick så ont i fötterna Skäms

• Js Fästmö
    Titrania skrev 2013-05-22 12:06:17 följande:
    Vad häftigt att ni gifter er utomlands :) Bara ni två, eller drar ni hela klabbet med? Och vart nånstans?

Bara vi två, Frankrike! :)

Ska bli ett hemligt, så bjuder vi till sommarkalas när vi kommer hem..hihi

Svar på tråden Bröllop 2014?