• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Emelie87
    Grynet86 skrev 2013-05-24 14:28:00 följande:
    Va roligt! Vi gifter oss också 14 juni 2014Skrattande, vi har inte kommit alls långt i planeringen än, så tips från alla här på sidan mottages gärna om hur man lägger upp dagen på bästa sätt:)
    Det viktigaste såhär tidigt i planeringen är väl att bestämma datum (som ni gjort =P ), välja vigseltyp, vigselplats, festplats och en preliminär gästlista så att man kan räkna på en budget. Beroende på vad man vill ha för frisör/fotograf mm så kan det också vara bra att boka i god tid. =)
  • HubbaBubba

Vi har efter att ha pratat igenom allt bestämt oss för att istället för att gifta oss nästa år med 60-70 gäster och med en budget på 140.000kr så kommer vi gifta oss i år, 27 juli, för dom närmaste ca 17st, här hemma i trädgården, med en budget på max 20.000kr (helst 15.000kr), och ha ett "riktigt" stort bröllop om ca 5-7 år som vi börjar spara till redan nu.
    Anledningen till det är att vi känner att vi behöver pengarna till så mkt viktigare saker, t.ex körkort till båda och en bil då vi bor en bit ifrån stan och har 3 småbarn.
    Det känns tråkigt att inte få det där drömbröllop man ställt in sig på länge nu, men det känns ändå som det rätta beslutet då vi inte har så mkt pengar till vardags.
    Hoppas ni andra brudar får underbara bröllop, och Lycka till! Glad

• Sandrajavisst

Hubbabubba: önskar dig lycka till med allt! Hoppas ni får ett fint bröllop i år!

• HubbaBubba
    Sandrajavisst skrev 2013-05-27 08:35:01 följande:
    Hubbabubba: önskar dig lycka till med allt! Hoppas ni får ett fint bröllop i år!
    Tack Glad
  • Power of Love
    HubbaBubba skrev 2013-05-26 09:27:59 följande:
    Vi har efter att ha pratat igenom allt bestämt oss för att istället för att gifta oss nästa år med 60-70 gäster och med en budget på 140.000kr så kommer vi gifta oss i år, 27 juli, för dom närmaste ca 17st, här hemma i trädgården, med en budget på max 20.000kr (helst 15.000kr), och ha ett "riktigt" stort bröllop om ca 5-7 år som vi börjar spara till redan nu.
    Anledningen till det är att vi känner att vi behöver pengarna till så mkt viktigare saker, t.ex körkort till båda och en bil då vi bor en bit ifrån stan och har 3 småbarn.
    Det känns tråkigt att inte få det där drömbröllop man ställt in sig på länge nu, men det känns ändå som det rätta beslutet då vi inte har så mkt pengar till vardags.
    Hoppas ni andra brudar får underbara bröllop, och Lycka till! Glad
    Tycker det låter jättemysigt att gifta sig hemma i trädgården med de närmsta. Blir säkert jättemysigt och härligt. Sedan har ni ju ett till bröllop att se fram emot. {#emotions_dlg.flower}Lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • Power of Love
    blivandebrud skrev 2013-05-23 11:20:53 följande:
    Nähe går inte att ladda upp en bild här :/
    Brudbukett lavendel o vit
    Från vilken enhet försöker du ladda upp bilden ifrån? Jag vet att det kan krångla om man försöker från mobil eller surfplattan. Då kan det funka om du testar med en dator istället. Om du redan testar från dator så kanske det är som Titrania sa att det kan vara storleken eller formatet som krånglar. 
  • 140329

Hej på er! Vi ska gifta oss 29 mars -14 i Tuve kyrka. Ringen är fixad (min blivande man valde ut den själv och friade med den), klänningen är inköpt, färgtemat är valt (vitt och marinblått), save-the-dates är beställda och festlokal är prel.bokad. Känner mig bra i fas och tycker att det är skönt att mycket redan är fixat då jag ska börja studera till hösten.

• Chariot

Hej :) får jag hänga på? Jag o min fästman planerar att gifta oss sommaren 2014, ååh! :D har inte bestämt datum eller gått ut med det offentligt än :P Kram Josefine

Mamma till Alexander
  • Angeschka

Min sambo friade bara för någon dag sedan så vi har inte kommit långt alls. Kul att se andra som kommit så långt. Vi planerar att gifta oss i Östergötland någonstans i slutet av maj eller mitten av juni. Vi vet dock inte exakt i vilken kyrka än, kanske har någon något bra tips? Annars är det faktiskt bara min förlovningsring som är beställd so far. Oj vad mycket som är kvar hahaha!

Svar på tråden Bröllop 2014?