ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
för alla er som har android telefon vill jag rekomendera
kalriräknaren gratis app dör du kan scana varor oc h få dagligt intag beräknat aoutomatsikt samt skriva in vad du ätit så räknar den ut det åt dig och säger hur mycket mer du kan äta under en dag :)
Lördagskvällen gick bra matmässigt men det blev ingen motion mer än en kort kissrunda med hunden. Idag har jag däremot varit ute och sprungit och planerar en längre hundpromenad ikväll (innan det blir mörkt ;D).
Vilka dagar väger ni er på?
bra jobbat för mig vart de ingen mortion utan mc donalds för bilen gick sönder 50 mil hemifrån s¨fick söka skydd och mat där till pappsen kom för undsättning,
jag väger mig varje torsdag
Väger mig på söndagar... Så har vägt mig idag... Sedan jag började för 4 veckor sedan så har jag gått ner 3 kilo. Är nöjd, men inte helnöjd, behöver öka tempot om jag ska nå mitt mål...
Jobbade natten till idag, så idag har jag sovit.. Men imorgon ska jag gå på långpromenad och sen har jag träning inbokat tis - tors...
Ja, jag är lyckligt lottad som klarade av att sluta med godiset så lätt... Det konstiga är att jag inte ens känner sug längre.. Förstår inte alls.. Trodde det skulle vara mycket svårare! Så känner verkligen med er andra som kämpar!
Det blev nästan ingen motion alls i helgen. På natten mellan fredag och lördag vaknade jag med kramp i vaden och sedan har jag knappt kunnat gå i helgen. Att det kan göra så attans ont och sitta i så länge. Dessutom skrämde jag slag på sambon när jag skrek aj mitt i natten. Men idag har jag cyklat cirka 2 km för att komma från stationen och hem. Tog en annan väg hem eftersom jag inte vill cykla vid ett industriområde på kvällen och fy vilken brant backe det var där. Men upp kom jag även om jag lät som ett ånglok på toppen. Har varit ganska duktig i helgen, tog två klunkar av sambons cider. Första klunken var jättesöt men andra helt ok. Och då var det lika bra att sluta, annars skulle jag dricka upp en hel själv. Jag mäter mig på torsdagar. Funderar på att köpa en våg ändå, så svårt att veta när jag har gått ner fem kilo annars.
hur bra som helst, jag klarar inte av att sluta sedan jag börja me min medicin men äter ej mycket godis,
WOHO tog mej upp på cykeln kryckorna på pakethållaren (bredlast) cyklade till affären och hem dock bara 10 min men ja gjorde de :) stolt ( dock måste folk trorr ja va berusad vinglade med kryckor där bak hehe
om du inte vill ha envåg ta ett par tajta byxor som mål:)
Jag har vägt mig idag och har gått ned 1 kg sedan förra måndagen, men brukar kunna pendla upp och ner 1-2 kg ändå så jag vet inte om det är träningen + bättre mathållning som har gjort resultat eller om jag kommer gå upp igen :(
Idag ska jag iaf äta en nyttig morotssoppa till middag ;D