• mirre01

ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov

jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?

lets go  

• Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
  • mirre01
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-09-20 10:51:07 följande:
    Jag är på! Tränar 4dagar i veckan. step-up, gympa, box samt tidning. Är inne på tredje veckan nu och jobbar på. märker jag inte så mycket i slutet av oktober kommer jag skära ner på socker.
    välkommen :) hoppas på bra resultat för dig :) bra kämpat med alla dins träningar tänk om ja kunde va så alktiv, 
  • Mizziz

Mirre - Låter som ett bra mål. Tiden går fort framför tvn och poff så har 30 minuter gått!

Välkommen Hoffsennanen! Kul med varierade tränignspass. Box kör jag , superkul och effektivt. Vad är tidning?

• mirre01

från idag kör vi allihoppa :) 8 veckor fram är vi förhoppningsvis 5 kilo lättare :)

• Sjörå

Dagens motionstips från Sofia alias Sjörå. Cykla vilse, du kan få trampa många fler metrar innan du hittar rätt. Dock inte att rekommendera att man gör det på morgonen innan ett möte om man inte vill komma fram genomvarm.

På torsdagar har jag min mätdag och min midja har minskat med 3 cm sedan förra veckan. Stussen krymper långsammare. För att fira har jag köpt mig en kjol på rea, dock för liten men målet är att jag ska komma i den om två månader.

Jag gillar denna tråden väldigt mycket, roligt att så många skriver och är så peppande. Och att alla kämpar mot samma mål. För det är kämpandet och viljan som räknas.

• Sjörå
    mirre01 skrev 2012-09-20 09:33:35 följande:
    sjörå kul att höra att de funkar för dig :) testade de för ett tag sen lhcf men magen gick sönder totalt tror de har med mina mediciner & gör med att viss kost bara inte går :) har du nån mål vikt du vill till?
    Ja, jag är glad att det fungerar. Men det passar ju inte alls och mår din mage inte bra av det ska du inte fortsätta. Nej, ingen målvikt men snarare en klädstorlek. Även om kläder kan variera väldigt i storlek. Jag är väldigt stor har har det senaste året dragit XXL i storlek men är nu nere på en XL. Mitt mål är att bli en L eller allra helst en M. Men som sagt, kommer jag ner till en L är jag nöjd.
  • mirre01

haha skrattar lite åt att du cykla vilse har själv gjort de för ca 1 månad sen trodde aldrig jag skulle komma hem, bra jobbat i övrigt , här vart de ingen träning, idag bygga crosstrainer med kryckorna tog kol på mej försöker i morrn :)

• Hoffsennanen Tottoplex

Haha!!! Oj förlåt! Min mobil väljer sina ord ibland! Ridning ska det stå!!

• Mizziz

Man kanske borde cykla vilse varje dag *skratt*
    Okej, ridning, att ajg inte fattade det, funderade bara på vad tusan tidninge kunde vara för något=)

Igår blev det en kort joggingtur ute på 3 km, började springa lite i början av sommaren och tycker faktiskt det är riktigt kul och tar inte så mycket tid. (tid är ju en bristvaran när man har två barn) Men en löptur på ca 20 min hinner man alltid med antingen på kvällen eller på morgonen innan frukosten på helgen medans resten av familjen gör frukost =)

Tyvärr så började inte fredagen vidare bra. Har redan lyckats trycka i mig lite godis som fanns här på jobbet.
    Men inget mer!

Är själv med barnen i helgen och då vet jag hur sugen jag blir på kvällarna närjag sitter framför tv och barnen sover. Suck!

Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov