ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
aaaaaaaaaaaa morr har slitit som ett djur sista tiden me vikten och va sker när ja går upp på vågen ? jo + 0,5 kg, har inte tränat styrka så de är inte muskler ja byggt, gissa hur less man känner sig nu,
Bara att kämpa vidare Mirre. Troligtvis är det bara vätska du har samlat på dig och då kommer vågen vara väldigt snäll mot dig nästa vägdag om du tränar på bra nu under veckan.
heja heja!
ja skam den som ger sig :)
Själv så håller min kompis på att lägga upp ett mat och träningsschema till mig som jag ska börja följa på måndag. Ska bli riktigt kul! Hon är duktig och utbildad inom det så jag räknar med bra r esultat om jag följer det.
Hej tjejer!
Tog ett pass på gymmet igår och brukar normalt väga mig på måndagar. Nu blev det ingen träning i måndags men jag har gått ner 1,4 kg sedan förra måndagen. Hoppas det fortsätter så!!!
woho grattis jeanettan vad kul, sikken skön känsla de måste va för dig :)
sj har jag dragit till draSTISKA mat förändringar för att lyckas så får se om de håller ska försäka på en promenad ikväll
Kom precis in från en 75 minuters promenad med hunden varvat med löpning och känner verkligen den där endorfinkicken folk pratar om att man får när man tränar :D
Gick dessvärre inte på zumban idag för bilen var upptagen och det tar 30 minuter att åka buss. Dessutom åt jag en Subway till middag så jag tror den där promenaden gjorde gott :)
Hur mycket behöver ni lägga om kosten förresten? Själv har jag en månad då jag har totalförbud på pizza, läsk, glass, godis, bakelser etc, när den månaden är slut ska jag försöka komma på hur ofta jag ska "få" äta det i framtiden. Annars äter jag nog rätt som vanligt, försöker ta mindre portioner och byta ut pasta och riset mot grönsaker.
Jag har gjort en total kostomläggning så nu äter jag inga kolhyderater. Men innan jag började med lchf så tog jag bort läsk, pizza, glass, godis, kaker med mera vilket gjorde omläggningen mycket enklare. För mig var det nödvändigt med en sådan radikal omläggning eftersom jag vet att jag har svårt att bara dra ner. Om ett halvår eller så kommer jag förmodligen övergå till att äta GI. Det händer att jag fuskar någon helg, till exempel om jag är bortbjuden.
Jag hade min mätdag igår och mitt midjemått hade minskat med 2 cm på en vecka. Tror att min viktminskning börjar stabilisera sig nu. Tyvärr har jag fått punka på mitt framdäck så jag är lite ledsen över det. Mest för att närmaste cykelreparatör är 2 km bort och det är långt att rulla en cykel med platt framdäck dit. Tur nog har jag två cyklar.
Måste bara få dela med mig av utsikten när jag gick till jobbet imorse.
Hur kan man INTE vilja stiga upp kl 6 och njuta av en skön promenad!?
Det var dessutom lite kyligt, 2-3 plusgrader bara, och det bet sådär skönt i kinderna.
Min fredag kunde inte ha börjat på ett bättre sätt!
ni är verkligen duktiga allhioppa, bra kämpat, :D