ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
hoppas du frisknar till L och J lycka till
Nu funkar det inte att länka men är det jobbigt att springa längre sträckor så tycker jag det är lättast att springa en bra bit. Sen går man fort och så springer man lite igen och nästa gång orkar man springa ännu längre! Lycka till
håller med dig där, ger bättre resultat med intervall träning :)
Jo det är väl så jag försöker göra. Har köpt en bok där det finns ett schema så man på 12 veckor ska kunna springa 5 km utan att behöva gå emellan, tänkte köra på det och se om det funkar ;)
håller tummarna för dig
Tack Mirre!
Lycka till med allt
Åh, jag vill gå ut och gå men det är kolsvart ute och kommunen verkar inte tycka gatubelysning är så viktigt där jag bor :(
Godkväll tjejer! Hur har lördagskvällen gått för er? Imorgon bitti kör jag igång med GI kost och ännu mera träning tänkte jag. Nu ger vi kilona en rejäl match!
Hejsan tjejer! Hoppar gärna in här med! Har som mål att gå ner 34 kilo till 6/4 2013 (bröllopsdagen) så 5 kilo till 20/11 är för min del ett absolut minimum. Behöver nog gå ner betydligt mer än så.. :)
Jag måste säga att jag är förbluffad hur lätt det var att sluta med godis. Jag gick från att äta godis varje dag, till att inte äta det alls, och när jag smakar så är det inte gott. Den upplevelsen trodde jag skulle ta flera veckor, men hör och häpna, det tog 5 dagar.
De första tre dagarna hade jag konstant huvudvärk och hatade livet och alla runt omkring (men försökte att inte visa det för någon). Den femte dagen så testade jag en godisbit och upptäckte att det inte var gott. Så nu har det gått 3 veckor utan godis och det går faktiskt jättebra! Unnar mig sådant godis jag tycker om på helgerna. Vilket är salta grodor och mörk choklad.
Hoppas att ni andra hittar modet att testa att sluta, och får samma framgång som jag har fått!
välkommen, ja tyckier de låter som du haft en otrolig tur ja kan va utan godis utan problem en månad och sen får kanon sug efter det och det smakar lika gott som innan :S