ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
Otroligt vacker utsikt! :)
Fy så jag har fuskat med maten i helgen. Jag har ätit alldeles för mycket kolhyderater, fikat och druckit läsk. Inte alls bra men nu blir det nya, friska tag. Däremot har jag gått säkert en mil i helgen. Jag och mamma knatade runt i Stockholm i flera timmar. Så lite motion har det iallafall blivit.
Jag tror att det är jätteviktigt att inte ge upp när man faller för en frestelse utan helt enkelt ta nya tag.
då är du inte ensam sjöråd, bror min bjöd på resturant och de va ju allt utom nyttigt så klar :S sen var de kalas idag, men imorrn jör vi vidare och pumpar på lite extra för de vi fuskade med ihelgen eller vad säger du :)
Japp idag är det måndag och nya tag. Ute är det mörkt och det regnar så helst av allt vill jag ligga kvar i sängen. Men det är bara att dra på sig regnstället och börja cykla. Synd att man inte bränner extrakalorier för att det regnar. Lite bonus kunde man väl få när man är duktig och ger sig ut i ruggigt väder.
Ny vecka och nya utmaningar tjejer!
Håller med dig Sjörå om att man borde få bonus när man ger sig ut i dåligt väder. Men tycker du inte att man känner sig extra duktig och stolt över sig själv att man ändå väljer att motionera istället för att slappa i soffan. Så kan jag känna och det är ju en "liten" bonus iallafall =)
Nu startar jag denna veckan med en personlig coach. Min kompis är hälsovetare och har lagt upp ett mat och träningschema som jag skall följa och även fylla i och rapportera till henne varje vecka. Jag hoppas att dett akan ge mig extra motivation!
Heja tjejer!
ja har inte direkt en störra lust att kliva upp ur min varma sköna säng idag, det regnar är grått och kallt, usch och burr
Usch, den här helgen har inte gått bra. Skulle ut och äta på lördag kväll och det var seriöst fullt på alla "riktiga restauranger" som åtminstone har nyttiga alternativ, så det slutade med pizzabuffé. Suck.
Nya tag idag! Ska plugga inför en tenta så det blir nog skönt att avbryta med en promenad i friska luften för att rensa hjärnan lite. ;)
man måste ju få fuska ibland tycker jag bara man kompenserar fusket me en promenad extra el så
lyckades ta mig ut på en mindre promenad igår 40 min med hunden då de var ett kortare uppehåll från regn :) sen lyckades jag ta 4 min på spining cykeln här hemma,önskar dock att de hade går med 15 min på spining cykeln men de kommer nog snart, :)
Bra Mirre! Du ska se att snart kommer du klara lite till!
Tråkigt med allt regnande, men antingen får man passa på att ge sig ut under de få uppehållen som är eller så får man bli lite blöt =)
Började springa igår igen. Har min lilla 3 km runda hemma. Men hur jag än gör så kommer jag inte under 18 minuter. Mitt mål är att knäcka den gränsen.
Har även börjat köra plankan och shit så jobbig den är. Jag fick ett tips om att man skulle köra den 3x1 minut 3 gånger om dagen. (Jag gör den än så länge på knäna och det är nog så jobbigt).