• mirre01

ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov

jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?

lets go  

• Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
  • mirre01

lordoz jätte stort grattis, gud va kul för dig, :) då är du millimeter från målet och så tidigt :) jätte sotsis vill me va så nära :) 

• Hoffsennanen Tottoplex

Våran våg fick för sig att kasta in handduken i början av mitt träningsliv så ja...har ingen aning om hur det går med vikten men känns som att det står still trotts att jag kör 4pass i veckan..segt!

• Hoffsennanen Tottoplex

Haha..åh wii har vi icke men kör på! Idag en timme step-up!

• mirre01

jag har nog fan gått runt halva stan idag, först 50 min med hunden sen till kompisen 30 min sen cyklade jag till affären 30 min helt slut

• Mizziz

Härligt jobbat tjejer!
    Vägde mig igår och vågen log mot mig och visade -1,7 kilo! -3 cm runt brösten och -3 cm på midjan.
    Det visar ju at jag gjort mycket rätt förra veckan. Bara att fortsätta nu då!

Hoffsennanen Tottoplex - har du inget måttband så du kan mäta dig istället då?

• Sjörå

Ny vecka och nya tag. Förvisso är det redan tisdag men nu ska jag göra en omstart tänkte jag. Inga kolhyderater, ingen sjukdom och börja träna med min balansboll är tanken. Så ska det nog gå bra tänker jag. Heja oss

• mirre01

bra tänkt sjöråd massa lycka till :) jag hakar på ;) 

• Sjörå

Dagens motion blev 8 km cykling i både regn och blåst samt uppumpning av min nya balansboll. Försökte först blåsa upp den med lungkapacitet men insåg att det skulle bli för jobbigt och valde istället att ta fram en pump. Så imorgon börjar träningen med balansbollen.

• Mizziz

Härligt att cykla! mindre härligt med blåst och regn...

Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov