ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
igår va jag ute och red tim va lycklig då jag inte gjort d epå år för min sjukdom, idag när ja vakna var ja dock mindre lycklig av smärtan :S
Hej! Vad duktiga alla är. Tänkte fråga om jag också kunde få haka på här. Har börjat på egen hand och försöka gå ned fem-sex kg. Gick ned ett kilo, men nu går det så dåligt. Jag har spårat ur och skulle behöva pepp. Tänkte väga mig en gång i veckan, fredagar. Äta så nyttigt som möjligt, undvika sötsaker och röra mig mer än vanligt. Oh,vad enkelt det låter! Men så svårt.
Jag skulle ju inviga min balansboll idag men det har jag helt enkelt struntat i. Efter att ha cyklat en mil idag och promenerat i 20 minuter kändes det lite onödigt. Som vanligt cyklade jag vilse men fick på så sätt en extrra tur på 2 km. Jag cyklar i tjänsten så därför kan det blir några extra kilometer per dag.
bra jpobbat igen sjöråd blir impad
aaww, det va fint sagt, :) har ställt mig på vågen nyss och lyckas gått ned 0,5 ett litet steg på en vecka men absolut bättre än ingen :)
Idag visade vågen på -2 kg.. Så sedan starten i början på september så har jag gått ner 6 kilo. Det betyder att jag har uppnått denna gruppens mål, men jag tänkte stanna kvar i alla fall, om det är okej?
Jag har fortfarande 31 kilo kvar till bröllopet som jag vill bli av med. Så tar gärna emot pepp och läser er andras inlägg för att bli mer peppad..
Hur går det för er andra?
Jösses, det var inte dåligt vad du har gått ner. Jättegrattis. Även om det inte var jag som startade tråden så tycker jag helt klart att du kan få vara med ändå. Du har ju inte nått ditt slutmål och ju mer pepp man får desto bättre går det tycker jag.
För egen del går det sådär numera. Jag har ätit lite koldhyderater denna vecka, men imorgon är det ny dag och helt slut på sådana. Det roliga är att jag igår köpte en kofta i storlek L. Stor storlek för de flesta men för mig som tidigare i sommar har haft XXL på tröjor är detta ett gigantiskt framsteg.
Jösses, det var inte dåligt vad du har gått ner. Jättegrattis. Även om det inte var jag som startade tråden så tycker jag helt klart att du kan få vara med ändå. Du har ju inte nått ditt slutmål och ju mer pepp man får desto bättre går det tycker jag.
För egen del går det sådär numera. Jag har ätit lite koldhyderater denna vecka, men imorgon är det ny dag och helt slut på sådana. Det roliga är att jag igår köpte en kofta i storlek L. Stor storlek för de flesta men för mig som tidigare i sommar har haft XXL på tröjor är detta ett gigantiskt framsteg.