ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
spännande hoppas det fungerar flr dig, måste ju fråga hur har det gått för alla nu när det snart drar i hopp sig, jag har väl inte lyckats stort direkt men 1,5 kg trots kryckor är inte fy skam endå, :) hoppas på 1 kilo till innan helgen
Jag är bitter....vågen visade idag på 68 och tidigare när jag vägde mig i augusti tror jag de va så vägde jag 66... sambon säger att det är muskler men är ändå lite bitter då jag inte märker varken i kroppen eller på vågen...morr....
garanterat muskler du har inge gammalt plagg du ej passade i innan att testa ? offta då märker man att man är slimmare men att kroppen byggt muskler
Länge sedan det var någon aktivitet i den här tråden. Hur går det för er tjejer?
ja har flyttat, vart utan internet till idag:) men nu är jag här, igen :) och jag kämpar på klev upp på min våg igår och var rätt spiksäker på att den skulle visa 1 kilo plus, men hör och häpna, 4,3 kilo minus :S och ag som kände mig tjockare än vanligt, jag satsat fortfara de på 5 kilo :) känner mig riktigt stolt då jag faktiskt ej träna alls mer eller mindre
Jag har skapat en grupp på Facebook som heter Novemberutmaningen! www.facebook.com/groups/187271561397441/
Min utmaning är att träna någonting varje dag under november! Om någon vill vara med så kom gärna och joina gruppen! :D
verkar som de flesta är sjuka nu :( min dotter va sjuk hela veckan men är nu hos sin pappa och jag hoppas innerligt att hon inte smittat mig på min lediga vecka utan alla måsten, mjo de vart lite lyft i flyffen och har gått upp 1 kg av de jag gick ned men dem ska väck fort, har dock skaffat oss en liten valp som inte alls går att lämna ensam (han har separations ångest så de skricker om det ) men skam den som ger sig han ska tränas och jag ska försöka ta 10 min cross trainer varje dag hemma iaf tills han är tränad att va själv 1 timme iaf,
hur gick invägningen lordoz ?