ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?
lets go
klar man måste äta lite skit då och då tror själv att om man strickt försöker att inte äta sånt faller man nog lätt ner i en grop då man äter allr ist så är man sugen är det nog bättre att ta några bitar och stilla begären än att ha smpsug en längre period sen äta allt som kommer i ens väg :)
Håller verkligen med mirre01 där, får man inte så vill man, men tillåter man sig att äta onyttigt lite då och då blir det inte en lika stor deal att göra det, och man kan då behärska sig bättre! Godis är gott! Och bra!
jag får början fredagen medmorfin för min fot har blivit trippel så stor har en tid för tömmning kl 2 och sen ska ja hem och försöka mig på 20 min på den nedrans crosstrinern jag slet & byggde i hopp igår
Jag rekommenderar varmt LCHF (LowCarbHighFat - alltså lite kolhydrater). Varför inte äta supernyttig och GOD mat tills man blir mätt, slippa gå hungrig - och inte behöva motionera sig dödstrött hela tiden - och ändå gå ned i vikt....?
Har ätit det i 2,5 år nu och har så mycket bättre värden nu på alla fronter! På köpet fick vi så himla mycket bättre hälsa, blev av med en massa olika krämpor och byggde dessutom upp vårt immunförsvar så vi inte blir sjuka lika ofta! Helt suveränt! (Om du är intresserad: gå in på kostdoktorns sida, han har en massa bra info där - och du, glöm inte läsa kommentarerna dom är mycket intressanta många ggr!)
Inga problem att hitta goda och enkla recept heller - vi har aldrig ätit så god (och ändå nyttig) mat under hela mitt liv som vi gör nu!
Damerna på jobbet håller på med LCHF, tänker köra med det faktiskt!
hade gärna ätit lhcf om det ej va för de höga kolestrolet oc 2 av mina vänner testat de och fick mycket bukfett
trevlig helg på er alla,
Jag hänger gärna på om det går bra!
Har ca 20 kg att gå ner egentligen men det känns bra att ta det långsamt så att huden hänger med ;) Försöker jogga tre gånger i veckan men har dålig kondition så det tar nog ett tag innan det blir några längre sträckor. Dansar också Zumba en gång i veckan och försöker promenera 30 minuter varje dag men det blir oftast inte av.
Idag ska jag fika med en kompis i stan och hoppas att jag lyckas motstå bakelser och smörgåsar (smörgåsar är mycket svårare att motstå enligt mig). Hur brukar ni göra vid sådana tillfällen? :)
VÄLKOMMEN henrystories. kul att du vill va med :)
Jag hoppar av, är jättesjuk, skulle nog behövt penicillin.. och inte jobbat 23 timmar på 2 dar.
Tänker försöka med LCHF, dels för folk känner sig allmänt friskare och jag behöver bara skaka av mig typ 3 kilo, så det blir promenader när jag e frisk igen.
KÖR HÅRT BRUUDAR! hejjahejja