• mirre01

ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov

jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?

lets go  

• Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
  • mirre01

ber om ursäkt för stavningen :S svårt att skriva på morfin plåster har jah upptäck :S fingrarna snubblar lite lätt 

• L och J

Kan inget om protein shakes, vad kan du rekomendera??
    ingen fara, jag e dösjuk, ska sova nu..:-/
    lägg gärna upp nåt snacks som ni brukar käka  

• mirre01

Skriver ihopp lite gottis och postar i morgon B-)

• mirre01
    Sjörå skrev 2012-09-19 19:11:52 följande:

Jag har cyklat 6 kilometer idag varav tre i ösregn. Pluspoäng till mig själv där tycker jag. Och så har jag gått en kvarts promenad på lunchen. Jag cyklar 6 km dagligen för att komma till och från jobbet. Så vardagsmotion får jag. Observera att jag inte säger det här för att trycka ner någon annan som kanske inte har motionerat idag.

fyfarao du har vart duktig och legat i :) 
  • Sjörå
    mirre01 skrev 2012-09-20 00:52:53 följande:
    fyfarao du har vart duktig och legat i :)

Tack så mycket. Jag är så illa tvungen om jag vill komma till och från jobbet. Nu på morgonen ska jag cykla till ett annat ställlen i staden vilket är 3,2 km bort plus de meter som blir när jag cyklar vilse.

Jag äter ganska strikt lchf och det hjälper för mig.

• mirre01

sjörå kul att höra att de funkar för dig :) testade de för ett tag sen lhcf men magen gick sönder totalt tror de har med mina mediciner & gör med att viss kost bara inte går :)  har du nån mål vikt du vill till?

• mirre01

hittade mig en orbitreck (crosstrainer) begagnad idag för 400 kr skall hämtas vi 3 tiden :) sen får vi se om j alyckas använda den flitigt 

• Mizziz

Bra Mirre!

Då finns det inga undaflykter sen =)

• Hoffsennanen Tottoplex

Jag är på! Tränar 4dagar i veckan. step-up, gympa, box samt tidning. Är inne på tredje veckan nu och jobbar på. märker jag inte så mycket i slutet av oktober kommer jag skära ner på socker.

• mirre01
    Mizziz skrev 2012-09-20 10:45:19 följande:
    Bra Mirre!

Då finns det inga undaflykter sen =)
    hehe nej verkligen inte, bara pumpa förfullt vid tvn målet är minst 25 min om dagen 
Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov