• mirre01

ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov

jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?

lets go  

• Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
  • mirre01

det tycker jag låter kanon, att alla kan skriva här vad det träna och hur länge :) 

• L och J

Tycker också det lät bra! 

Mirre01, ska du verkligen träna och så när du är sjuk??? :-/ vad säger din doktor om det? *krya*
    Ta det försiktigt bara, bollarna är livsfarliga... haha!

• mirre01

jag har en aggresiv reumatism som tyvärr gör mig handikappad till & från ibland kryckor iland rullstol, träningen skadar inte mon kropp, men den gör j*vligt ont :) men skam den som ger sig sjukdommen ska ju hänga med hela livet så får stå ut

• Mizziz

Mirre - Usch det där låter inge alls kul. Men antar ju att du har lärt dig att leva med det. Viss träning kanske till och med kan göra den bättre? Förstår att det måste vara jobbigt och speciellt om den kan göra dig så handikappad stundtals.

• mirre01

jag tror det är viktigt att man inte låter sjukdommen ta över ens psyke och jag intalar mig att de finns dem som har de värre funkar offtas ;) lets burn some fat :P

• Mizziz

Låter som en mycket bra inställning! =)
    Har du ett bröllop som väntar Mirre eller är det bara kilona som ska väck?

• mirre01

vi gifter oss i maj nästa år, så det är väl delvis, vill gå ner oavsett och vilja senaste tiden efter all medicin som gjort en dötrött och stillasittandes och 5 kg tyngre så vill mest gå ned för jag vill känna mig snygg & fräsch och kläderna skall sitta som dem ska igen, och självklart vill jag va snygg till bröllopet

• Mizziz

Jo det hör ju lixom ihop det dära! Kul med bröllop i Maj. Är ju så vackert då!

• mirre01

älskar maj månad, då de blommar som bäst och längtan efter högsommaren ligger ocj kittlar i magen 

• Jeanettan

Hej!

Jag hänger på! Vi gifter oss 8/1 i Sälens fjällkyrka. Jag hoppas på att gå ner lite mer än 5 kilo men vi får se. Har i alla fall börjat gå på gym 2-3 dagar i veckan.

Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov