• mirre01

ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov

jag har gett mig tusan på att mina 5 kilon skall bort, är det någon som vill hänga med på en diet med start den 20/9 tom 20/11 allstå 5 kilo på 2 månader ?

lets go  

• Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov
  • mirre01

har någon motionerat idag ? jag har inte kommit ut än killen sitter fast på tåget och de öser ned regn :(

• Sjörå

Jag har cyklat 6 kilometer idag varav tre i ösregn. Pluspoäng till mig själv där tycker jag. Och så har jag gått en kvarts promenad på lunchen. Jag cyklar 6 km dagligen för att komma till och från jobbet. Så vardagsmotion får jag. Observera att jag inte säger det här för att trycka ner någon annan som kanske inte har motionerat idag.

• eml33h

Bra gjort!! =)

Tanken är ju inte att bli nertryckt, tanken är att peppa och bli peppad av varandra =)

Jag går alltid minst 60 min varje dag, till och från jobbet. Tycker det blir en bra start på dagen.
    I övrigt har jag faktiskt inte rört mig mer än så idag, har varit så trött. Men jag gick faktiskt 2 timmar igår + 30 min zumba, så jag behöver inte ha SÅ dåligt samvete =D

Sjörå skrev 2012-09-19 19:11:52 följande:

Jag har cyklat 6 kilometer idag varav tre i ösregn. Pluspoäng till mig själv där tycker jag. Och så har jag gått en kvarts promenad på lunchen. Jag cyklar 6 km dagligen för att komma till och från jobbet. Så vardagsmotion får jag. Observera att jag inte säger det här för att trycka ner någon annan som kanske inte har motionerat idag.

• Mizziz

Bra tjejer! Själv kom jag precis hem ifrån ett Box/styrka pass på 90 minuter så nu slappar jag lite framför datorn =)

• L och J

Jag har lyckats bli dunderförkyld... Rynkar på näsan
    Ingen träning här inte. 

• mirre01

vad ni är duktiga allihoppa go girl go, jag fick enbart  min promenad med vovsan för regnet öste ner och de var hakt med händerna om kryckorna sp gav upp, men ger det ett nytt försök imorgon :) 

• mirre01

l och j fy va trist vi va sjuka förra veckan verkar va den perioden nu :S hoppas du piggnar till fort och kan hänga på oss här :) 

• mirre01

måste bara tillågga att jag jag tog bort mycket kolhydrater idag och åt mindre portioner iaf för att kompensera lite av det jag inte kunde träna :) blir ägg & protein shake till kvällis :D

• L och J

Tack  {#emotions_dlg.flower}
    Det hoppas jag med  Alla är sjuka nu! blir nog en promenad eller två imorn på jobbet iaf. 

Kör du nån speciell diet? 
    Tänker undvika kolhydrater ett tag och se hur det funkar.
    Har du eller nån annan recept på nyttig mat/snacks? 

• mirre01

mja diet & diet min kille är bodybuilder och ger mig lite tip att ta en protein shek till två om dagen gör att man blir mätt längre, sessutom kör jag med att jag skippar en måltid och ersätter den med protein shake som även gör att kroppen förbränner med , man minskar även magsäcken och krymper den så man äter mindre i längden , 

vad för snacks är du ute efter har en helt kokbok med sånt som min kille kör när han deffar :D 

Svar på tråden ska vi tappa 5 kilon tillsammans tom 20 nov