• skaraborg2012

Skaraborgsbrudar 2012

Finns det några fler brudar i Skaraborg som planerar bröllop 2012?

Hade varit kul om vi kunde dela med oss och hjälpa varandra i planeringen!
    Kanske dela med oss om information om festlokaler, catering, frisörer och fotografer och annat av intresse!? =)

(ber om ursäkt om det redan finns en tråd, har inte hittat den i så fall)

• Svar på tråden Skaraborgsbrudar 2012
  • annelie1981

Cosy vilken frisör har du bokat i Skövde och vad får du ge?

• skaraborg2012

Min brudklänning och min fästmans kläder finns hos vårt lokala paketombud. Och vår bil pajade igår när vi var i Skövde, kunde inte ens köra hem den, fick lämna den på verkstaden och ta bussen hem. Hur ska vi kunna hämta vårt paket nu? Tänk om det är stort så man inte kan bära hem det?? Det är några kilometer att gå... Ahhhh...Jag vill ha min klänning!!!!

• Cosy
    annelie1981 skrev 2012-03-13 12:25:51 följande:
    Cosy vilken frisör har du bokat i Skövde och vad får du ge?
    2000kr för uppsättning och smink på Hår och HAir

jag gjorde min baluppsättning med sminkning och allt där och är nöjde från förra gången så jag har inte riktigt kollat upp några andra 
    We did it on DreamHack. Geeky love
  • Cosy
    skaraborg2012 skrev 2012-03-13 12:44:48 följande:
    Min brudklänning och min fästmans kläder finns hos vårt lokala paketombud. Och vår bil pajade igår när vi var i Skövde, kunde inte ens köra hem den, fick lämna den på verkstaden och ta bussen hem. Hur ska vi kunna hämta vårt paket nu? Tänk om det är stort så man inte kan bära hem det?? Det är några kilometer att gå... Ahhhh...Jag vill ha min klänning!!!!
    Jag tror du löser det på något sätt... taxi, mobed, cykel, skrinda, nyfikna vänner och släktingar.
  • skaraborg2012
    Cosy skrev 2012-03-13 13:24:44 följande:
    Jag tror du löser det på något sätt... taxi, mobed, cykel, skrinda, nyfikna vänner och släktingar.
    Tror inte det finns något taxi företag i Karlsborg... Ska se om jag kan fixa en cykelpump o hoppas det går att binda fast paketet på pakethållaren! Är sååå nyfiken!! =)
  • annelie1981
    Cosy skrev 2012-03-13 13:22:37 följande:
    2000kr för uppsättning och smink på Hår och HAir

jag gjorde min baluppsättning med sminkning och allt där och är nöjde från förra gången så jag har inte riktigt kollat upp några andra

TAck så mycket för tipset....där "sparade" jag förmodligen 1000kr

• Cosy
    annelie1981 skrev 2012-03-13 13:45:54 följande:

TAck så mycket för tipset....där "sparade" jag förmodligen 1000kr

har du redan ringt och kollat?
  • annelie1981
    Cosy skrev 2012-03-13 14:07:26 följande:
    har du redan ringt och kollat?
    Ja vi skulle prata närmare ikväll....men jag så nära att boka Linda klippstudio där skulle de ha ca 3000kr (iofs utbildad makeup artist) Men det känns lite saftigt tyckte jag. Nu behövde man ju ha med smink till Hår och hair men det är ju inte bortslängda pengar, det går ju att använda igen.
  • Cosy
    annelie1981 skrev 2012-03-13 15:04:51 följande:
    Ja vi skulle prata närmare ikväll....men jag så nära att boka Linda klippstudio där skulle de ha ca 3000kr (iofs utbildad makeup artist) Men det känns lite saftigt tyckte jag. Nu behövde man ju ha med smink till Hår och hair men det är ju inte bortslängda pengar, det går ju att använda igen.
    hm.. de sa hon inget om när jag ringde
    och de behövde jag inte ha förra gånge bara en mascara för att minimera riskerna för ögonsjukdomar som sprids med dessa. 
  • springbride

Oj förlåt.... men jag kunde inte låta bli..... Men hår kan jag! du kan få mitt cv

Svar på tråden Skaraborgsbrudar 2012