Ajje82 skrev 2012-03-25 09:42:48 följande:
Tips på konditor i Skara då kan du höra med livsmedelsprogrammet på katedral dom tar 35:- biten. Det enda stället jag kollat på i Lidköping är Emilies för att dom helt enkelt är bäst men dom var jätte dyra, själva kommer vi att ha en vän som bakar. Vi kände att det är inte värt att lägga så mycket pengar på tårtan, men det är vad vi tyckte.
Jag har hört att Livsmedelsprogrammet är bra men de har sommarlov när jag gifter mig.. Emilies kan vara ett alternativ, har inte kollat upp henne så mycket än.
Citygross är billiga men vet ej hur de ser ut där..
Har fått bra pris i Götene på Götene konditori, 29 kr biten, de sägs göra goda tårtor.
Sen finns det ju Gitas i Holmestad som också många pratar om.. Helt enkelt en djungel som behöver ses över..
Henrys i Lidköping ska vara riktigt bra men de kostar 45 kr biten... Så det finns ju en viss skillnad där..
Lenas café Lidköping har en kollega tagit tårta ifrån och hon var kanon nöjd. Hon hade en svart tårta med fina dekorationer på.
Såg inlägget om smink här ovan och om Body Shop. En vän till mig sminkade sig där förra sommaren till sitt bröllop och hon var inte jättenöjd.. men tyvärr har jag inga andra alternativ att komma med i Lidköping.
Jag kommer att sminka mig själv men jag kommer att ta en kurs på Makeup Store en månad innan, då de är jätteduktiga på färger och vad som passar olika ansiktsformen m.m. Sen får man ju välja valfria produkter för hela kurskostnaden =)