• skaraborg2012

Skaraborgsbrudar 2012

Finns det några fler brudar i Skaraborg som planerar bröllop 2012?

Hade varit kul om vi kunde dela med oss och hjälpa varandra i planeringen!
    Kanske dela med oss om information om festlokaler, catering, frisörer och fotografer och annat av intresse!? =)

(ber om ursäkt om det redan finns en tråd, har inte hittat den i så fall)

• Svar på tråden Skaraborgsbrudar 2012
  • sanmal
    ichboll skrev 2012-03-05 18:20:03 följande:
    Vi har valt att ha någonting som heter dj in a box... Vi har inte budget till att ha ett band även om vi gärna skulle velat ha det men det vi har bokat e iaf en anläggning med ljud o ljus som man i förväg lägger in spellistor i och som mixar ihop låtarna så man slipper avbrotten emellan.... det är även en kod på den så att alla inte kan gå in o byta musik hej vilt utan bara några få utvalda kommer att ha tillgång till denna kod..... Låter det intressand så gå in på djinabox.se o läs lite om det :)
    Åh, vad smart! Ska genast kolla upp detta! Tack för tipset ;)
  • Ajje82

Håller på å kollar runt på skor, köpte ett par förra veckan som är Beiga för jag vill ha med färg men är fortfarande osäker. Nån som kan rekommendera nån bra sko affär?

• ichboll

Vi fick menyförslagen igår o vi är bara sååå nöjda, fanns sååå många bra förslag att välja mellan så vi inte har en aning just nu men låter kanon allting.

Jag fick även reda på att dom gärna vill ta emot catringar så e det något brudpar som inte har maten klar för sej sjäva än så rekomenderar jag att man hör av sej till kavelbros kök och pratar med en Martin, det är honom vi har haft kontakt med :)

• Ajje82

Va kul, se till å få provsmaka allt:)

• skaraborg2012
    Ajje82 skrev 2012-03-06 15:54:45 följande:
    Håller på å kollar runt på skor, köpte ett par förra veckan som är Beiga för jag vill ha med färg men är fortfarande osäker. Nån som kan rekommendera nån bra sko affär?
    Om du menar en fysik butik så har jag faktiskt inga bra förslag alls. Men annars skulle jag rekommendera www.brandos.se/ , man kan nämligen returnera skorna till dom om man inte är nöjd eller om dom inte passar!
    Annars tycker jag ASOS är bra. en annan bra butik där man kan välja färg på skorna & de har halv storlekar är www.rainbowclub.co.uk/ , dock vet jag inte om det går att få den att skicka till Sverige. Provade ett par skor därifrån i en butik i Linköping, så sköna o bekväma att gå i, men jag tyckte de skulle ha lite väl bra betalt för dom.

Vad har du för färg på din klänning och andra assessorer?
  • skaraborg2012
    ichboll skrev 2012-03-06 15:56:16 följande:
    Vi fick menyförslagen igår o vi är bara sååå nöjda, fanns sååå många bra förslag att välja mellan så vi inte har en aning just nu men låter kanon allting.

Jag fick även reda på att dom gärna vill ta emot catringar så e det något brudpar som inte har maten klar för sej sjäva än så rekomenderar jag att man hör av sej till kavelbros kök och pratar med en Martin, det är honom vi har haft kontakt med :)
    Vad kul att det känns så bra! Ska ni ha trerätters eller vilken typ av mat ska ni ha? Kommer ni få provsmaka?
    Förresten, när ska ni gifta er?
  • ichboll
    skaraborg2012 skrev 2012-03-06 17:01:40 följande:
    Vad kul att det känns så bra! Ska ni ha trerätters eller vilken typ av mat ska ni ha? Kommer ni få provsmaka?
    Förresten, när ska ni gifta er?
    Vi ska ha trerätters hade först tänkt att ha buffé men våra föräldrar övertalade oss till att ha en trerätters ist...
    Vi ska boka ett möte med kocken imorgon o sen prata igenom vad vi är intresserade av att ha o jag har tagit förgivet att vi kommer få smaka på det i e intresserade av, har låtit så nr vi pratat....

Vi gifter oss 2/6 :)
  • annelie1981
    ichboll skrev 2012-03-06 15:56:16 följande:

Låter intressant, du har ingen mailadress?
  • ichboll

ne, men jag kan fixa i veckan om ni e intresserade .... vi kommer nog att träffas först på fredag men jag ska kolla upp mailadressen då :)

• annelie1981

Gör gärna det, vi håller på att kolla upp priser från olika ceteringställen. Har de personal att hyra ut också eller får ni ordna med det själva?

ichboll skrev 2012-03-06 20:30:59 följande:
    ne, men jag kan fixa i veckan om ni e intresserade .... vi kommer nog att träffas först på fredag men jag ska kolla upp mailadressen då :)
Svar på tråden Skaraborgsbrudar 2012