Kul tråd! Vi gifter oss i underbara härja kyrka utanför tidaholm den 16/6. Vi har festen i sandhems församlingshem, framåt kvällen tar vi med hela sällskapet till utedansbanan ekåsen som ligger precis bredvid :) där är de livespelning med flera band ( rockabillymusik) vårt tema går i 50-tal eftersom vi älskar detta årtionde! musiken, bilarna, kläderna o frisyrerna. Så därför blir det hamburgebuffe med massor med tillbehör. Vägkrogen i skultorp ska stå för cateringen, de verkar grymt seriösa! Vi pratade om goda nötfärsbiffar, när vi sedan pratade med personalen hade han tänk om vilken sorts nöt det skulle va t o m. Typ den sorten är saftigare, den mer smak etc. Vi ska provsmaka maten den 20e. Tror verkligen de är bra, kände mig lite osäker innan vi pratat med dem men nu verkar de superbra :) Håret fixar ja på salong hon o han i Tidaholm. Sminket däremot gör ja själv, jag är så van vid 50-talassminket så ja tror de blir bättre om ja gör de själv ( har blivit sminkad professionellt två ggr o sett ut som ett lik så vågar inte chansa.. Jag är rödhårig o har fräknar som de alltid ger sig den på att dölja..? Syr upp min klänning 50- tal (nähä?) hos Lagerlöfs design i fkp, hon verkar superduktig, ska snart dit för prövning av den underklädeskorsett hon sytt o provplagg av klänningen. En tajt fodrallklänning med utbytbar kjol, syr en cirkelnkjol att dansa i till kvällen ;) Ska till min syster i Linköping imorn o leta skor, smink o underkläder. Man kan inte säga annat än att de är grymt skoj!! Tur att skatteåterbäringen kommer med 15000 i juni ;) inte fel! Va otäckt kul de är att berätta om allt man gör o planerar :)