Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Jag tycker själv att jag är så dålig på att fynda och shoppa på nätet, men kankse får lov att ge mig på det.
Mina bröst är pytte så på något sätt måste jag ju puffa upp dom också, men får se vad jag hittar som är lämpligast. Det blir ju lite svårare tycker jag, när jag ska ha axelbandslös klänning. Tänkte mig att jag skulle gå in någonstans med kunnig personal och be om hjälp faktiskt, jag är så fruktansvärt dålig på sånt där. Kanske är dum nu, men vad är egentligen bombshell?
Tror det är mycket smart att satsa på sköna trosor under dagen, men ska du ha en festklänning också? Jag har valt att använda min brudklänning hela kvällen, tycker att har jag lagt så mycket pengar på en klänning jag bara ska använda vid ett tillfälle så ska jag ta mig tusan utnyttja det tillfället och göra det så långt som möjligt :) Så vet inte riktigt när jag ska byta om till något hetare, känns lite fånigt för mig att göra det väl på hotellrummet, kankse blir de inte ens använda då, om man ska vara realistisk. Som tur är tycker min M2B att string är fult så jag kankse kan få ihop en kombo med sköna och fina trosor.
Mahy: Hahah, jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver få underkläder av min pappa, jag skulle nog skjunka genom marken då :) Men hoppas de var fina ialla fall =)
Haha! Min sambo ogillar också string extremt mycket! Så det är ingen idé att ha obekvämma trosor på sig här inte
Bombshell är kanske ett märke eller jag vet inte.. BH:n heter så och har en jätte tjock vaddering så det är väl därifrån bombshell kommer ifrån. Dom säljs på Lindex för 179 kr st. Man kan ta bort banden på dom. Jag älskar dom köpte en i svart och en i vitt... Perfekta.. Prova dom.. Du komme rälska dom om du ha små tuttar och ändå vill få lite i urringningen... ;) Det felet jag alltid gjorde förr vara att jag alltid hade för stor bh runt om... Man ska köpa en bh där man får använda krokarna längst ut först.. Sedan tar man längre in när bh:n blir äldre och töjer ut sig.. Bätte med en liten omkrets och större kupa.. Har alltid haft 75 B men den rätta storleken för mig är 70 C... Men sånt vet ju säkert dom om inne i en affär...
Jag kommer byta till en mer party klänning på kvällen.. Men min brudklänning var inte så dyr... Den jags ka ha fast i fel storlek ligger ute här på köp och sälj... Jag rasade i vikt helt plötsligt så jag får två kklänningar för under 5000 kr.... ;) Kände att dek kommer blir lättare att svänga mina lurviga i en mindre klänning... ;) Eller just den dagen är dom kanske inte så lurviga.. ;)
Bombshell är kanske ett märke eller jag vet inte.. BH:n heter så och har en jätte tjock vaddering så det är väl därifrån bombshell kommer ifrån. Dom säljs på Lindex för 179 kr st. Man kan ta bort banden på dom. Jag älskar dom köpte en i svart och en i vitt... Perfekta.. Prova dom.. Du komme rälska dom om du ha små tuttar och ändå vill få lite i urringningen... ;) Det felet jag alltid gjorde förr vara att jag alltid hade för stor bh runt om... Man ska köpa en bh där man får använda krokarna längst ut först.. Sedan tar man längre in när bh:n blir äldre och töjer ut sig.. Bätte med en liten omkrets och större kupa.. Har alltid haft 75 B men den rätta storleken för mig är 70 C... Men sånt vet ju säkert dom om inne i en affär..
Haha vi är inte direkt superöppna heller! Men pappa har svårt med gränser :) aja! Ni känner imte någon kantor som vill spela 2 psalmer på ett bröllop den 11 feb??? Vi har lite panik! Alla tips är välkommna!!
Måste fråga dig vart du hittade en axelbandslös bh med bombshell? Jag har letat som en galning på lindex, men finns bara "vanliga" bh med bombshell och inga axelbandslösa :/
Jag köpte en korsett från Ebay... Bild på den på bloggen (karlochcecilia.blogg.se) Men tycker att modellen ser lite väl porrig ut men den är super fin på i verkliga livet... Själv har jag inte så mycket bröst att visa upp så jag passade på att köpa en vit axelbandslös bh med bombshell.. Så nu ser dom riktigt stora ut...;) Så köpte jag sköna trosor att ha undra klänningen så byter jag till sexiga och korsett när jag byter till festklänningen som jag ska ha efter bröllopsvalsen... Tror det är bra att sköna underkläder majoriteten av dagen och så kan man vara lite hetare på kvällen... En lång dag och skavsår i ruman efter små string är nog ingen hit.
Jag skulle vilja göra sånna här hjärtan och ha dom till bordsnr... Jag har frigolit som jag kan skära ut av men vart tror ni man kan finna sånna krokodilklämmer lite billigt?
www.pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera...
hej hopp! Puffar upp lite här då
Är ocksså från Linköping och planerar att slå till i sommar, eller ja någon gång innan den 8/9 för då ska vi på bröllopsresa (känns som vi bokar i fel ordning men men.. hehe). Har väl inte direkt planerat något än, mer än att det ska bli av Sitter met och kollar runt lite lokaler men blir lite mörkrädd över hur dyrt det faktiskt är..... Sen räcker ju tiden aldrig riktigt till heller..... Vi får väl se var det slutar, i värsta fall får man väl ta drop-in varianten på Skansen
Den jag ska ha är väl ingen riktig axelbandslös kanske.. Men det är en bombshell från Lindex som man kan ta bort banden på... Men eftersom det är coresett på klänningen så håller den uppe bh:n... ;) Säkert ett big NO NO om du frågar på en kl
nningsbutik men jag tycker att det funkar... ;)