Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Ja det var en helt underbar helg :) Men vi är helt slut är hemma nu :) Men ikväll är det valsträning! Om ni vill träna vals kan man ringa Folkungagillet tror jag det hette, de har gruppträning för bröllopsvals i april tror jag hon sa! Vi får träna ensam eftersom som sagt nästa tillfälle var April och det är lite sent för oss :)
Ja det tror jag vibehöver om vi nu väljer vals. Vi har varit inne på en bröllopsbugg istället... ;) vi får se... Hur mycket kostar privatkursen o hurmånga gånger går ni då?
Jaha, är du från stan... Ja svara dig i den andra tråden... Känns tjatigt att skrvia samma sak igen här, men du har säkert redan läst mitt svar.
Vi har med pratat om att strunta i valsen, min sambo är jätte duktig på vals men jag kan verkligen inte dansa vals med honom då vi har lärt oss helt olika lustigt nog, så det slutar med att jag blir sur för att han kliver på mina tår haha!
Bugg är ju en mycket roligare grej och det har vi pratat om att gå och lära oss bugga hur eller hur. Vet någon något bra ställe där man kan lära sig bugg? :)
Mamma sprang på en gammal granne till oss som är eller har varit bugglärare. När han hörde att vi ville lära oss till bröllopet tyckte han att det var en kul grej. Så han sa att vi skulle samla ihop några par o hitta en billig/gratis lokal så håller han några intensiv kurser för oss för en billig peng... Tycker det skulle vara roligt att lära sig en pardans man kan använda efter. Bugg är ju faktiskt riktigt skoj... Ni får hänga på där ifall jag kan övertala fler par... Killarna är inte super pigga på att bugga än... ;)
Ja det är klart.. jag ska inte ha slöja och kjolen binder jag upp....;)
Idag beställde jag min ring... Gick in till samma guldsmed som ovan och idag fick jag prata med sonen som tog fram den perfekta ringen direkt... 4200 kr skulle den gå på och det tycker jag är lagom.. :) Det känns så bra. Då får jag ha min mamma pappas ring fast med en sten på...:)
Kan inte det här facksspråket men det är en röd guldsring jag har dock inte så rundad som bilden utan en annan lutning på ringen som jag tror blir ännu snyggare än bildern... Sedan en rundad sten med en vitguldsram och en rödguldsram runt.... Små stenarna på bilden ska jag inte ha då det blir för plottrigt med min förlovningsring....
Kommer bli perfekt och den 26 jan är den min.. ;)
Inte så bra bild men ni kan ana lite kanske... ;)