Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Tack... Det är inte mina fringarar på bilden vill jag bara säga... Ingen av mina ringar är så tjocka... Jag är nog lite som dig att det skulle kännas för mycket om dom var det... :)
Någon som ska till bröllopsmässan på söndag?
Tack... Det är inte mina fringarar på bilden vill jag bara säga... Ingen av mina ringar är så tjocka... Jag är nog lite som dig att det skulle kännas för mycket om dom var det... :)
Någon som ska till bröllopsmässan på söndag?
haha jag lovar att jag i alla fall antog att det INTE var dina ;)
Jag var sugen! men M sa nej och hävdade att vi precis har fått mig att andas igen,´så att gå dit kommer förstöra alla lugn jag har fått ;) Men jag är lite avis på er som ska :) Ska du??
Mahy: Hur går det med tårtletandet? Har du hittat nån? Vi ska till mässan på söndag, har aldrig varit på nån bröllopsmässa, behöver man ha pengar med sig? Alltså finns det saker att köpa eller kommer man ihåg va man ser o går till resp. Affär efteråt? Pratade med Tassarna Trim igår, dom kommer o ska ha med några hundarna på modevisningen, lite kul tvist,men dom lova att inte gifta hundarna... : S Såg ett klipp på det från USA självklart -sjukt...
Hej!
Här är en halv Linköpingsbrud! Jag bor här men kommer att gifta mig i Skottland!
Håller just nu på och försöker bestämma mig för en vigselring. Trodde jag hade bestämt mig för en palladiumring med små diamanter på rad från Guldsmedjan. (Han gjorde min förlovningsring). Men så råkade jag gå in på Grace Jewellery och blev blixtförälskad i en ring som såg HELT annorlunda ut än jag hade tänkt mig. En ring i guld med en större sten och två små. Dock lite dyrare än jag hade tänkt mig med... Är det någon som har ringar från Grace? Har sett att det är fler som har handlat på Guldsmedjan!
Först fick jag ringa runt till hela LKGP men ingen hade någon aning om hur man gör en! Sen ringde jag chokladfabriken i stockholm och de kunde göra en!
Men sen var vi hos tjejen som ska göra vår tårta (en vän till mamma) och det visade sig att hon kunde! Så nu gör hon både våra tårtor!!! Så skönt att slippa frakta den från stockholm ner hit!
Känner mig lite dum att jag inte kollade med henne först men jag hade inte ens tänkt tanken!
Ídag lämnade vi in våra ringar för putsning! Det närmar sig med stormsteg! det är tre veckor kvar nu! ahh!! Nästa vecka ska vi hämta servetterna och köpa allt smått till bröllopet! Herregud nu börjar bli grymt nervös! (det kommer i vågor)
När skulle du gifta dig???
Såg nu att dem inte hade kortläsare imorgon, så kontanter var bra att ha både till entrén och erbjudanderna under mässan. Står även att det finns bankomat vid cloetta.
Åh va skönt, det finns annat att tänka på så nära inpå än att hitta tårta, : ) Vi ska gifta oss i augusti så det är ett tag kvar. Har haft andra problem däremot, men det har äntligen (!!!) löst sig. I en månad nu har vi försökt få tag på rätt person för vigsel plats ( hemlig, men inte i kyrkan...) o ja har blivit mer o mer stressad. Har sovit skit kan ja säga, men, i förrgår så fick vi svar o ett possitivt sånt ! Så himla skönt, nu kan vi gå vidare o prata med prästen o allt annat. Äntligen känns det som vi kommer nån vart, Lokal - check Vigselplats - check Frisör - ev. Check Naglar - check Eh...japp, det va visst allt det ja... Lite kvar med andra ord... Prästen verkar som hon är mammaledig, är man hemsk om man kontaktar henne på Facebook : S Smink inte en susning... Klänning inte en susning Haha smycken har ja ..hihi fast ja har hittat ett halsband till hm...