Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Gistad kyrka kl 15.00 Pirr i magen nu...
Hej,
Hoppar in här, gifter mig i Bjärka Säby 8/9, och har bockat av en del på todo-listan, men har inte beställt någon tårta än. Har ni några tips?
Jag skulle helst inte vilja ha sockerkaka, grädde o marsipan, utan gärna något roligre men vet itne riktigt vad, choklad och bär kanske, marsipan kanske man inte kommer undan, men vill inte ha prinsess-tårts-stilen..
Vad ska ni ha för tårta? Var har ni beställt?
Tack majemma =)
Grattis Fästmön! Hur gick det för er igår? :D
Det gick super! Bästa dagen hittills med stor marginal =)
Hejsan! Jag hoppar in på denna tråden jag med. Planerar bröllop men till sommaren 2013, känns ås långt borta men ändå känns det som att det är tajt med tid!
Vad kostar det att vara på Idingstads Säteri? Får man alltså ta med mat och dricka själva dit? Jag var där på julbord förra året och det är ju så fint där! Hur många rum finns det för övernattning? Jag har ingen släkt i Linkping så det är många som åker långt.
Hejsan! Jag hoppar in på denna tråden jag med. Planerar bröllop men till sommaren 2013, känns ås långt borta men ändå känns det som att det är tajt med tid!
Vad kostar det att vara på Idingstads Säteri? Får man alltså ta med mat och dricka själva dit? Jag var där på julbord förra året och det är ju så fint där! Hur många rum finns det för övernattning? Jag har ingen släkt i Linkping så det är många som åker långt.