Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Vi har låterigen fått musikproblem. Förutom vår avhoppade stråkkvartett som jag inte hittar några erstättare till har nu killen som var ansvarig för bandet kommit fram till att han inte får ihop något. Såå typiskt.
Nu undrar jag vad ni ska ha för underållning på era fester? Band, DJ, spotify? Är det någon som har några bra tips på coverband?
Till er som varit i Slatterfors med er bröllopsfest (eller varit där på någon annans). Om det råkar var så att någon av er vill dela med sig av bilder så man ser hur det ser ut inomhus så vore jag så otroligt tacksam! Jag ska endast använda dem för att se om lokalen passar oss då vi har långt att åka "bara för att titta" på lokalen. Maila i så fall till malin_nilam88@hotmail.com Tusen tack på förhand!
Vi ska gifta oss nästa sommar, närmare bestämt 29 juni 2013.
Har redan kommit ganska långt i planeringen - vilket egentligen känns helt vansinnigt när man tänker på hur länge det är kvar. Men jag antar att engagemanget kommer att gå i vågor under året så det gäller ju att smida medan järnet är varmt.
Vi kommer ha bröllopsfesten i Slattefors magasin och en borgerlig utomhusvigsel strax utanför. Det här med att vara utomhus är ju lite läskigt eftersom man är så väderberoende. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad hade ni för backuplösning?
Kommer att bila ned till tyskland för att handla alkohol nån gång under våren 2013. Om det är någon som tänker likadant och är intresserad av att tjäna in halva reskostnaden så hör gärna av er.
Såhär ser slattefors magasin ut:
https://www.dropbox.com/sh/th61zq4ujlvzv5z/2x-AEu7kJS
Ligger en pdf med en enkel skiss över planlösningen (verkligen inget att förlita sig på skalmässigt, den är gjord från minnet utan mått när jag kom hem). Lokalen var pyntad för bröllop - scenen till höger på nedervåningen är något dom byggt själva.