Linköpingsbrudar...
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?
Finner bara gamla trådar...
Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...
Kramen
Drullen - Det stämmer att jag har en stol.. Jag är egentligen klar med den så om du ringer henne och frågar så skulle du lika gärna kunna ta den jag har om det inte är smidigare för dig att åka till henne och hämta såklart...
Jag är precis klar med 150 stolsöverdrag.. det har tagit mig ett x antal månader... ;)
Problemet är att ja försökt få tag i dom några dagar, men de har inte svarat (jobbat antar ja) det va därför ja tänkte om ja kunde låna den.
Nu är det skolavlutning o jobb i mängder en vecka framåt så ja hinner nog inte nåt ändå... Ja fortsätter ringa, det ligger påväg hem från jobbet så inga problem. För mig får det inte ta antal månader, har inte tid med det ; ) men mamma har lovat att sy lite oxå, bara ja fixar till en mall.
Shit det är snart dags för er nu : )
Går planeringen bra? Hoppas ni hinner färdigt allt.
Ja trodde de "stora" sakerna va klara, men sen hörde ja av en slump att min frisör hade missförsått o trott att ja hade fått tag på en annan frisör pga hur ja berättat om det för en av mina kunder (som oxå va hennes kund) så ja höll på att stå utan frisör... Det är som tur va löst, men det gör att ja dubbelkollar allt o alla förtillfället.
Hej tjejer! Planerade ju bröllop till nästa sommar men det blir nu i år ist, i oktober! Det blir en borgerlig vigsel och sedan bjuder vi dom närmsta på restaurang. (vi kör ett stort bröllop om några år ist). Nu är det ju så att ekonomiskt blir det dyrt att bjuda kanske 20 pers på restaurang så jag undrar om någon har ett förslag? Jag tänkte om det fans någon catering på restauranger så det bara kostar några hundra per person.. Tack på förhand!
Tusan också! Vår stråkkvartett som skulle spela har precis meddelat att de inte kan. De blev tillfrågade i mars och sa då ja, men nu var det tydligen grejer som kommit emellan. Vad less jag blir. Nu får jag börja leta efter nåot annat. Extra tråkigt eftersom det var en kvartett jag själv spelat i, så det var inte bara musiker utan även vänner som var bjudna som mina gäster.
Tusen tack weddingdreams!! Nu ska jag bara få sambon att lyssna så får vi se vad han säger :)
Tjejer.. Jag har börjat tveka lite över mitt val av frisörsalong efter att ha sätt lite bilder på håruppsättningar nu vid alla baler som har varit.. Vill inte sitta där på min dag och känna att hårnålarna syns, att håret trillar ur uppsättning och att alla lösa hårstrån syns jätte väl.. Det är så det nämligen ser ut på bilderna :/ Så nu undrar jag...
Vilken salgon ska ni göra er uppsättning hos och vilken frisör? Vad kommer ni få betala?
Funderar på om jag ska kika vidare hos någon annan för att få en bra känsla i magen, men det börjar bli bråttom.. Jag har fastnat lite för Brännpunkt. Någon som vet om det är bra på just håruppsättningar? Vilken frisör i så fall?
Tack på förhand
Weddingdreams:
Vi har fastnat för din kusin, hon hade en väldig skarp men ändå inte den där ljua "flickrösten", det gillar vi :) Men vi har kanske en arbetskamrat till min blivande man på gång.. Han behöver en "spark i arslet", han vågar nämligen inte trots att han har sjungit i ett band sedan 80-talet.. Han har precis den där rösten vi vill ha, men han vill inte riktigt ändå.. Ska tjata lite till har vi tänkt ;)
Men det skulle ju ändå vara bra att veta ifall hon över huvudtaget har möjlighet och hur mycket det skulle kosta att ha henne under vigseln :) Man kanske kunde få hennes mejladress?
Jag kan prata med min kusin så kan jag ju maila dig hennes nr eller mail....
Det är min låtsassyster som gör min uppsättning... Hon är jätte duktig... Mikaela på hårtorget... Vet inte vad det kostar då jag får det i present av henne... Men gå dit o kolla. Hon är som sagt va jätte bra... Det ligger mitt emot partyworld... Får se om detta inläggs går som reklam....
ingen?