• weddingdreams

Linköpingsbrudar...

Hej, vi måste ju vara några brudar i Linköping... Eller hur?

Finner bara gamla trådar...

Så ska du gifta dig och bor i Linköping så kanske vi kan hjälpas åt och inspirera varandra lite...

Kramen

• Svar på tråden Linköpingsbrudar...
  • weddingdreams
    Drullen skrev 2011-12-21 10:01:32 följande:

Lite knäppt, även om dom höjt, så hade ni ju fått priset innan... Borde ni fått för det pris de sagt från början.

Har inte hunnit testa mer med stolarna, har varit (o är fullt upp) Ja ska försöka hinna fixa jumaten, julklappar och jobba (jobbar som anställd 100%, o sen eget på kvällarna) men de är ju måååånga timmar kvar till jul ; )

Efter nyår är vi barnlediga några dagar, då börjar ja mer offensivt.

Sjukt imponerad av dig som kommit så långt! Får man fråga vad det kostar med smink o håret? Har inte börjat leta än, det ända ja vet är mina naglar, det gör ja själv så det är bokat : )

Ja bröllopet går upp och ner tycker jag.. Ibland får man värsta lusten och gör en massa och ibland kräks jag nästan när jag tänker på det.. :) Men nu är det viktiga gjort så det andra om jag inte hinner spelar ingen.. Mamma och jag pratade igår och bestämde en Tysklandsresa.. min mamma och låtsas pappa ville med oss.. Perfekt två bilar... :)
    Vi bestämde också natta mat och planerade lite på brunchen dagen efter...

Face kostar 1200 kr... Make upp store kostar 1500 kr men då får man köpa för 500 kr. Jag tycker nog face är trevligare och sminket på make up är ju ändå så dyrt så jag tyckte det var bättre med 300 kr billiagre. Men kolla upp snart för vet att mycket var bokat när jag bokade i september...

Håret gör min låtsas syster. Hon jobbar på Hårtorget. Mitt emot partyworld. Hon heter Micka och är jätte duktig.. Jag får det i present men tror det kostar 2000 kr annars men är inte säker...

Sitter och grubblar på solosång under vigseln.. Vad ska ni ha?

• Emsiepemsie

Idag har jag preliminärbokat mjellerumsgården :)