• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • Sofi K

Hejsan!
    Hur har det gått under julen hörrni??

Själv har det gått okej... inte riktigt så duktig som jag hoppades, men heller inte katastrof :)
    Snart dags att åka hem från föräldrarna, då kan man börja med soppan lite mer kontinuerligt :)

• Lommila1

ooo det dåliga samvetet sitter o knager, jag har frossat frossat o frossat. har inte vågat ställa mig på vågen ännu men den är garnterat på + från ingångsvikten...
    men nästa måndag! nytt år o nya möjligheter..
    Nån som vågat väga sig?

• LindaTM

Jag har vågat! åt lite på julafton bara men annars har jag ätit Slanka. -2.1kg, nu går det undan här :). Är så nöjd och glad att jag valde att prova Slanka från början. Hoppas ni alla hade trevlig jul med många klappar!!:)

• Hipo1

Jag vägde mig också i måndags. -0.9. Känns jättebra, men har både igår och idag varit så sugen på nåt. Vet dock inte riktigt vad, men det har slunkit ner nån godisbit :(

• Hipo1

Försöker med fikon nu. Borde va bättre än godis iaf?! pepp pepp

• YouandMe

Jag hade velat väga mig, bara för att se hur det ser ut nu iom allt gott man tryckt i sig i helgen Glad Men är i ett hem utan våg till den 8/1. Så jag är lyckligt ovetandes än Glad

Men härligt tjejer! Vad duktiga ni är som lyckats gå ner trots julhelg! 

• Jennie2012

Jag håller mig borta från vågen tills efter nyår. Då tar jag nya tag. Bra jobbat ni som gått ner tror julfirande!!

• YouandMe

Nytt år tjejer! Och i år är det många av oss som gifter oss, nu är det sannerligen vårat år Drömmer Vi har alla våra personliga mål och drömmar och jag hoppas vi alla kan vara med och stötta varandra. För det kommer bli tufft! 

Gott nytt år!

• Theresebride

Jag är gärna med :) Ska gifta mig i augusti 2012 och skulle behöva gå ner 3-5 kg. Men speciellt få lite mer tonade armar för att det ska bli snyggt på bröllopsbilderna. Blivande mannen och jag ska skaffa gymkort till veckan så då ska man förhoppningsvis komma igång :)

• 201212

jag hänger på! 10 kilo ska bort till sommaren helst, men i alla fall till december 2012.

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???