• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • Lommila1

nåja ny vecka nytt år och nya möjligheter!
    jag ställde mig på vågen nu för första g på två veckor och mycet riktigt var den på pluss efter julen och nyårsfirandet,,
    vikten var nu 70.2 (+0,7från start vikten) Inte så värsta najs men nu är det att kämpa på!

Ni andra då?

• augustesen

Idag börjar jag min viktresa, del två ifs men det är skönt att vara igång.
    Vägde mig och startvikten är 97,4 kg och slutmålet på bröllopsdagen är 73 kg vilket betyder att jag ska ner 24,4 kg.

Kommer köra pulver (cambridge/slanka) ner till 80 kg och jag hoppas det ska ta 5 veckor.
    Ska träna 4 dagar i veckan minst men kommer ta det lungt nu under första veckan och nöjer mig med att gå på promenad 30 minuter ute. Känns lagom eftersom första veckan på pulver är tung.

Kämpa på brudar - ni som lyckats gå ner är superduktiga!
    Pepp pepp pepp!

• Hipo1

Här blev det också plus på vågen idag Rynkar på näsan Men ff -1kg från startvikten så 77.2 idag. Nu gäller det att komma igång med träning! God fortsättning på nya året, vårt år Glad, alla 2012 brudar!

• Sofi K

Har äntligen kommit in i något slags "vanligt" liv igen :) Kommit hem till lägenheten efter jul och nyår. Bor dessutom själv, så (vet att man inte ska göra så men) ingen som ser om jag slarvar med maten nu igen.

Ska börja med vanligt frukost, typ fil och kvällen blir pulver! Tror sannerligen inte jag har gått ner under julen, men inte upp heller... känns inte så.

Har en svägerska som gjorde så att hon aldrig åt efter 18 på kvällen. tror jag ska försöka börja med det också. och röra mig betydligt mer!

KÄMPA PÅ ALLA BRUDAR!!! VI ÄR BRA!

• drumelz

Hade en träff med min PT igår så idag ska jag till gymmet igen och träna bort träningsvärken som jag fick idag. Har in sett att snart är det dags för mej att komma i klänningen så nu gäller det att ligga i. Måste gå ner iaf minst 5 kg till den sista mars, men det borde jag klara va? Kämpa på brudar!

• Insanire

Hej!
    Vägde mig nu efter julen, vågen visade 61,2 kg.
    Det är -3,8 kg sen innan jul..
    Känner mig väldigt positiv då jag inte gjort något speciellt under julen.
    Jag har ätit julmat och lite godis och druckit onyttigt.
    Det enda jag medvetet gjort är tänkt på att sluta äta när jag börjar känna mig mätt och inte gå runt och småäta för mycket..

• LindaTM

Nu har jag gått drygt två veckor på SLANKA och vågen visade idag -4.8kg herre jössenes!! snart är mina 8 - 9 kg nådda och jag kan inte vara mer nöjd. Tänk att jag har klarat detta så lätt. och alla ni duktiga brudar som också kämpar på för att göra er perfekta dag mer perfekt. Ni är så duktiga!!

Gott Nytt År alla!!

• Jennie2012

Vågen visade på måndag morgon -0.1kg efter 2 veckors jul- och nyrsfirande. Det ser jag som helt godkänt. 
    För min del handlar det nu om att minska ner på godis/snacks till endast en dag i veckan och komma igång med regelbunden träning 3-4 ggr i veckan.

Gott nytt år allihop och nu kör vi. Inga fler ursäkter! =) 

• Lommila1

Ny vecka; dagens matchvikt 67.7 kg!:) dvs minus 1,8 från startvikten:) och minus 2.5 från förra måndagen, måste nog varit rejält svälld efter nyårsfirande, får Så mycke har jag inte gått ner!
    Har varit sjuk o inte orkat varken röra mig eller äta, men trevligt resultat:)
    Hur går det för er andra? Biggest looser börjar ju på onsdag,  tänkte försäka få lite praktiska tips därifrån på "skonsam" räning. Nån annnan som tänker titta?

• YouandMe

61
    55
    0,9

Hej tjejer! Nu är jag hemma i vardagen igen, och bor nu med en våg! Så imorse vägde jag mig för första gången på 3 veckor. Och under dessa veckor har jag hunnit med jul, nyår, födelsedagsfirande x3 och bröllop i lördags, jag var halvt livrädd när jag klev på vågen imorse.

Min startvikt var 61 kg, efter en vecka hade jag gått ner 0,9 och vägde då 60,1. Och nu 3 veckor senare väger jag 59,2 -alltså ner 0,9 kg denna vecka också. Det här är en viktminskning som funkar väldigt bra för mig Glad Nästa vecka öppnar mitt träningsställe igen, så då sätter jag igång med träningen- som jag längtar!!!

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???