• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • jeth

Hej!

Detta var en bra tråd jag behöver lite pepping!

Jag ska gifta mej i september och har fortfarande dom där sista graviditetskilona kvar som bara inte vill försvinna!!!

Jag ska försöka gå ner 5 kg och försöka bli lite "fastare" i hullet Flört

• Forumvärd
    sagoprinsessa skrev 2012-01-12 12:54:24 följande:
    Det tycker jag absolut att du får Glad
    Tackar tackar
    Då hänger jag på här!
    Jag har slutat att röka och den trinda tanten från rökartiden har blivit ack lite trindare. Så nu är det baske mig dags igen!
  • Fru 0728

Är de bara vissa som får hänga på här, frågade i tisdags om jag fick vara med men inget svar?

• Forumvärd
    Fru 0728 skrev 2012-01-12 13:10:06 följande:
    Är de bara vissa som får hänga på här, frågade i tisdags om jag fick vara med men inget svar?
    Det är säkert så att inlägget missats. Det händer ibland

Har du börjat med viktminskningen?
    Jag håller på att förbereda mig nu och funderar på olika metoder. Jag har kört allevo tidigare och varit nöjd.
  • Josefin521
    Fru 0728 skrev 2012-01-12 13:10:06 följande:
    Klart att du får hänga på! Behöver du inte ens fråga, alla är välkomna i alla forum!
  • Forumvärd
    Fru 0728 skrev 2012-01-10 01:38:44 följande:
    Hej Alla!
    Ni verkar vara en härlig grupp som jag skulle behöva joina om det inte är för sent?!
    Jag gifter mig i slutet av juli och behöver gå ner minst 10kg. Min extravikt är jämt fördelad över kroppen, om det är bra eller dålig har jag ingen aning om.

Tänkte börja röra mig mer, 2-3 träninngspass i veckan med simning, body balance, body pump och promenader och självklart äta mindre av allt det goda.

Hoppas jag får vara med!

Kram
    Här är du ju!

Jag ska ta ungefär 10 kilo den här omturen också. I mitt fall så ligger det mesta av eländet placerat över magen.
    Jag vill också komma igång med träningen riktigt igen. Kör en del pass hemma via kinnect. Det funkar bra faktiskt
    Zumba är en given favorit här hemma!
  • Forumvärd
    bridetobe2013 skrev 2012-01-12 11:39:52 följande:

1 vecka med vv avklarat. -1 kg

Eftersom jag inte tränade ngt utan bara la om maten så är jag glad. Den här veckan ska jag börja promenera för att komma igång. Började v 2 med en promenad på 6½ km... bara att fortsätta...

1/6 2013
    Det är en superbra viktminskning!
    Snyggt jobbat!
    Kör du VV via nätet eller går du på deras träffar?
  • bridetobe2013
    Forumvärd skrev 2012-01-12 13:23:08 följande:
    Det är en superbra viktminskning!
    Snyggt jobbat!
    Kör du VV via nätet eller går du på deras träffar?

För 4 år sedan gick jag på möten. Den här gången kör jag online. Tycker det verkar super. Dom frågor jag haft har jag ställt på facebook. Sen kan man även maila och bli uppringd om det är ngt man undrar över..

1/6 2013
  • Forumvärd
    bridetobe2013 skrev 2012-01-12 13:28:15 följande:

För 4 år sedan gick jag på möten. Den här gången kör jag online. Tycker det verkar super. Dom frågor jag haft har jag ställt på facebook. Sen kan man även maila och bli uppringd om det är ngt man undrar över..

1/6 2013
    Ja jag har sett deras reklam och blev nyfiken!
    Jag har kört Allévo och är väldigt nöjd med det. I mitt fall så är det mest barsen jag använder mig av men jag skulle behöva ett alternativ att ta till efteråt.
    För mig handlar det ju om att hitta något som håller i längden.
    Är det dyrt?
Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???