• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • lilla smulan

Hej alla fantastiska kämpare =)

undrar ifall jag med kan hoppa in i tråden? jag har en startvikt på 71 och är 165cm. Önskar kunna minska något i vikt(till 65kg) med hjälp av motion och mindre portioner och mer regelbundenhet i måltiderna. Håller på att sluta röka nu och är jätterädd att kilon och midjemåttet rusar iväg =(. Har redan en fin klänning till stora dagen 19 maj och vill inte att den "krymper" på sin galje.. Denna trådern är jätteinspirerande. kramar till er alla

• sagoprinsessa

MamaJuice: alla kör väl på den diet eller stilen de tycker passar just dem, tror inte att det finns någon metod som känns bra för alla. Så det är bara att gratulera att du hittat din metod. Själv bytte jag i helgen. Lycka till! You go girl! ;)

• lilla smulan

Tack =). Jag har inte råd med gym eller dieter, stelopererad för diskbrock i nacken, blev av med jobbet och a-kassan kommer igång i mars. Men ve den som ger sig, har flaskor fylda med vatten och två med sand som tyngder, sittups och anndra övningar i tv reklamerna, ut och promenera i power tempo och dyl. Allt går, finns många som har haft tuffare utgångsläge och klarat det galant. =) Tror att detta forumet hjälper mycket, massa input och tips. Härligt att det finns. Nu ska jag strax ut och knata en timme.. kramar till er alla..

• Jeaneettes

Hej!

Jag är gärna med vill tappa några kilon och väger idag 54 kilo, Imorse var jag och simmade och snart ska jag springa runt på stan blir väll lite motion :)

• MamaJuice
    Jeaneettes skrev 2012-01-18 11:59:24 följande:

Hej!

Jag är gärna med vill tappa några kilon och väger idag 54 kilo, Imorse var jag och simmade och snart ska jag springa runt på stan blir väll lite motion :)

Hur lång är du?
  • Jeaneettes
    MamaJuice skrev 2012-01-18 14:42:03 följande:
    Hur lång är du?
    Jag är 1,60 :)
  • helsingebrud
    Jeaneettes skrev 2012-01-18 18:14:53 följande:
    Jag är 1,60 :)
    då är du ju redan i rätt vikt
  • Jeaneettes
    helsingebrud skrev 2012-01-19 23:16:25 följande:
    då är du ju redan i rätt vikt

Det är jag säkert enligt många men inte enligt mig själv har alltid vägt 48-50 sen sluta jag röka och gick upp i vikt.

därav vill jag tappa några kilon

• drumelz

Idag är ingen bra dag för mej.

Tränar nästan varje dag och äter som min PT har sagt åt mej att göra. Men ändå så händer det inget. Känns istället som om jag går upp och det vill jag ju inte. Jag vill ju ner. Eller rättare sagt vid axlarna och bröstet så ser det smalare ut, men runt magen så ser det tjockare ut.

Saken hör väl det till att jag börjar känna pressen och stressen att jag inte ska kunna komma i kläningen i början på april och dom måste sy ut klänningen och det vill jag inte. Vill ju snarare att dom måste sy in klänningen. Men jag ska snart ner till min mormor och morfar som förvara klänningen åt mej och prova den har jag tänkt.

Men just nu så känner jag mej som ett stort mislyckande som inte klara av att gå ner i vikt när alla ni andra gör det. ( Tolka mej inte fel nu. Jag tycker ni är jätte duktiga som klara det, men jag vill att jag oxå ska kunna det).

Kände bara för att skriva av mej lite.....Så kämpa på brudar!! Ni klarar det!

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???