• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • Jeaneettes
    malinax skrev 2012-01-27 10:51:17 följande:
    duktig du är!=) visst är det skönt att vara rktigt trött i kroppen på kvällen=)

Jag tog tag mitt liv igår. åkte til gymet direkt efter jobbet och sprang 5 km på rullbandet. Tog exakt 35 mn och jag är SÅ nöjd!=) trodde jag aldrg jag skulle fixa med min kondsson.. och när jag ändå var där passade jag på att boka in mig på ett boxpass kväll.. så nu finns det ingen återvändo. Nu SKA bilrngen BORT!!!=)

Bra jobbat!

Idag var jag på zumba, har inte varit godis sugen någonting men idag skriker kroppen efter godis antagligen för det är fredag :(

Åh!!

• malinax
    Jeaneettes skrev 2012-01-27 18:54:48 följande:

Bra jobbat!

Idag var jag på zumba, har inte varit godis sugen någonting men idag skriker kroppen efter godis antagligen för det är fredag :(

Åh!!

kämpa kämpa!!=)
  • Jeaneettes
    malinax skrev 2012-01-28 16:44:50 följande:
    kämpa kämpa!!=)

Tack snälla! tyvärr föll jag för frestelsen både idag och igår, bio bröllopsmässan med allt underbart gott men imorgon blir det upp och simma klockan nio :D

• Hipo1

Vår dator har strejkat, men nu är svärmor här så jag lånar hennes. JAg har kommit igång rätt bra med träningen, men aj vad det gör ont i kroppen emellanåt. Tur att träningsvärk är smärta man kan se positivt på :)
    Efter att ha stått stilla i tre veckor visade vågen -1.3 i måndags. DAgs för ny vägning imorgon. Får se när jag kan rapportera. Härligt med alla kämpande brudar iaf. Pepp pepp!

Drumelz: känner igen mig i det du skriver. jag hoppas på att det är samma för mig. ska plocka fram måttbandet tänkte jag..

• Jeaneettes

Imorse var jag och simmade passade även på att njuta lite i bastun. Imorgon drar en ny träningsvecka igång :) ifredags var det bara ett halvår kvar till vårat bf så nu gäller det verkligen att komma i form

• YouandMe

Startvik: 61 kg
    Mål: 55 kg
    Förra veckan: 59,2 kg
    Denna vecka: 59,4 kg

NU ÄNTLIGEN har jag skaffat träningskort!!! Så denna vecka får jag äntligen sätta igång, dessutom har jag ingen tenta på 9 veckor så jag har inte överdrivet mycket som behöver distraheras på kvällarna Glad Har inte ätit så bra i helgen, men nu när jag äntigen har mitt kort så kan jag unna mig träning istället för onyttigheter Tungan ute Hur går det för er tjejer?

• Josefin521

Startvik: 71,2 kg
    Mål: 65 kg

Förra veckan: 71,9 kg
    Denna vecka: 70,2 kg

Har varit sjuk i två veckor men nu börjar det ordna upp sig så att denna vecka blir det en del promenader (vill inte gå ut för hårt efter en virusinfektion) och strikt LCHF!

• malinax

startvikt: ca 72 kg
    Målvikt: 62 kg
    Förra veckan ca 71 kg
    denna veckan ca 70,5 kg

wihoo! nu är jag på gång och jag känner det i hela kroppen. sötsuget är nästan borta och de senaste veckorna har jag varit på minst 2 träningspass på friskis i veckan och dessutom tagit längre promenader med hunden. Har märkt att jag blir mättare fortare och försöker att inte ta en extraportion bara för att dfet är gott utan faktiskt vara nöjd efter en..=) 

Tror det får bli 30 min motionssim innan jobbet idag så får vi se om kroppen tillåter ett pass på gymet imon.. Ha en härlig dar brudar!!=)

• sagoprinsessa

Vad får er att bli motiverade när ni är lite omotiverade? Är nämligen omotiverad nu, även fast det gått bra. Har gått ner  6 kilo på lite mindre än en månad, vilket jag anser vara jättebra då jag verkligen äter allt, godis, glass, pasta, grädde, pizza.. ja allt, men i mycket mindre mängd och jag äter mer sällan, så jag är riktigt nöjd med att ha gått ner så pass mycket.

Men just nu är jag bara så attans omotiverad. Vad hjälper er när ni tappat fokus? Hoppas att ni har några bra tips! 

• malinax
    sagoprinsessa skrev 2012-02-01 18:58:28 följande:
    Vad får er att bli motiverade när ni är lite omotiverade? Är nämligen omotiverad nu, även fast det gått bra. Har gått ner  6 kilo på lite mindre än en månad, vilket jag anser vara jättebra då jag verkligen äter allt, godis, glass, pasta, grädde, pizza.. ja allt, men i mycket mindre mängd och jag äter mer sällan, så jag är riktigt nöjd med att ha gått ner så pass mycket.

Men just nu är jag bara så attans omotiverad. Vad hjälper er när ni tappat fokus? Hoppas att ni har några bra tips! 
    wow.. 6 kg på en månad. RIKTIGT BRA!!=) akta bara så det inte går för långt!

Jag brukar sätta upp mål.. att jag ska orka springa ett visst antal km, när jag klarat det sätter jag upp nästa, kanske att springa den sträckan på en viss tid osv.. anmäler mig till olika lopp och peppar mig själv att klara det på en viss tid osv..skriv upp dina mål, berätta för nån om dom och stäm av efter en viss tid och kolla hur det går.. sånt peppar mig. Säger jag mina mål tll nån så MÅSTE jag ju klara dom!=)

Stort lycka till!!
Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???