• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • Hipo1

+o.2 trots att jag tycker jag tränat en massa. måste ha byggt mycket muskler..

jag försöker dra ner på kolhydrater och äta mer grönsaker och kött el fisk istället. jag tror att ett bra tips är att äta på regelbundna tider: frukost, lunch och middag med två mellanmål och ev något på kvällen. har man tränat på kvällen kan man ju behöva något sen. en grov smörgås med skinka el makrill el tonfisk på tex. jag kör en del på keso också. kiwi, äpple el avocado och keso till fika på jobbet.,

• Jennie2012

Va duktiga ni är allihopa!! Jag blir peppad igen!! Jag har lyst med min frånvaro här i några veckor. Jag tror det beror på den uppåtgående trenden på vågen. Då är det inte lika roligt att uppdatera. Min vikt verkar variera kraftigt men imorse låg jag på 59.0, vilket är + 1.3 kg från ett par veckor sedan. Så nu blir det skärpning igen. Mindre godis och kakor, motstå frestelserna både på jobbet och hemma i soffan på kvällen. Träningen är det som har funkat bäst. 4 pass i veckan med mints 2 mils löpning. Längtar tills det blir plusgrader igen då jag kan ta fram min cykel och cykla till i från jobbet varje dag.

• helsingebrud

har en sådan dunder förkylning nu som känns som om den satt sig på lungorna.
    Ingen träning
    ingen ork
    ingen viktminskning

dock -18 cm mmidjemått sedan nyår.....
    7 veckor kvar nu!!!

• Josefin521

Start: 71,2

Mål: 65

Förra veckan: 67,8

Idag: 67,9

Jahapp, då var det upp 1 hekto, känns lagom kul. Men denna veckan drar jag igång men träningen och hoppas på bättre resultat nästa vecka!

Hur många är vi som är kvar i denna grupp och kämpar?

• YouandMe

Startvik: 61 kg
    Mål: 55 kg
    Förra vägningen: 59,5 kg
    Denna vecka: 58,9 kg

Oj oj oj, nu var det länge sedan jag var här. Har knappt orkat tänka på sånt här Glad  Senaste veckorna har jag varit så trött så jag har knappt orkat träna. Men nu kände jag att jag måste ju bidra med iaf viktuppgifter denna vecka Glad Hoppas jag kommer igång igen med detta snart...

• Lommila1

start: 69.5
    Förra veckan: 66.8
    idag 66.7
    Mål 60

trööögt... känns som jag står och stampar i leran....

• NochA

Hänger på här! :) Ska dock gifta mig om ett år ungefär .. Vad kör ni för metoder?

Startvikt: 70 (började 1 Januari)
    Vikt idag: 59
    Mål: 55 

• Hipo1

Jag är ff med. Åkte dock på magsjuka i natt, men jag hade "tjuvvägt" mig igår morse så jag går efter den vikten.

-1.1 kg sen förra måndagen. Var 0.6 till minus i morse, men det har ju sin förklaring..

Känns lite typiskt iaf då jag hade tid med instruktören på gymmet imorgon då vi skulle se över mitt träningsprogram. Var ju bara att avboka. Men, men, fick ny tid den 13e.

Minns inte vad jag hade för startvikt då vi började den här gruppen, men vägde som mest nästan 82 kg.

Målvikt: 65

Förra veckan: 76.2

Den här veckan: 75.1

NochA: jag kör metoden "ät vettigt och motionera" :) tror det är det enda som fungerar i längden. Vad har du gjort som gått ner så mycket på så kort tid?

• Jennie2012

Im back on track! Startvikt 59.0 kg Dagens vikt 57.3 kg Målvikt: nu ändrad från 57.0 kg till 56.5 kg Förra veckan hade jag på något sätt lyckats komma tillbaka till startvikten på 59.0 kg, vet inte hur det kom sig. Kanske kan lägga skulden på tant röd.

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???