• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • Jane

Har börjat träna ordentligt nu varannan dag eller varje dag,beror på om jag orkar. Nu har träningsvärken börjat komma fram och jag känner mig lite fastare (även om jag kanske inte är det än Glad) Men det puschar mig iallafall. Jag kör på hårdare och hårdare.

• Hipo1

lommilla: hoppas det löser sig!

-0.2 i måndags. seeegt. suck. och denna vecka har jag varit så sötsugen. fyy vet inte vad det är. men fortsätter träna iaf.

izredam: jag har också problem med knät. prova cykel istället eller vattenträning.

• sagoprinsessa

Känner att jag har varit frånvarande, inte bara i denna tråd utan från det nyttigare livet i allmänhet. Men på fredag, när mensen är slut och jag haft min 6 timmars långa salstenta kör jag igång igen! Flört

• sagoprinsessa
    bridetobe2013 skrev 2012-03-20 18:26:07 följande:
    Det går skitdåligt här..... Har misskött mig i några veckor och måste skärpa mig NU
    1/6 2012
    Då skäper vi oss tillsammans! Flört
  • izredam
    Hipo1 skrev 2012-03-21 15:08:36 följande:

izredam: jag har också problem med knät. prova cykel istället eller vattenträning.

Cykla funkar inte, det blir för mycket belastning på knäet medan det är böjt, så efter bara ett par hundra meter gör det jätteont när jag ska pressa fram högerpedalen liksom... Vattenträning har jag faktiskt inte provat. Överväger att skaffa en baddräkt och börja simma... Men powerwalken funkade rätt bra igår, så om man tar det stegvis kanske det går.

Och så får vi väl vänta på att läkarn som inte ville göra operationen igår får sina röntgenbilder så att han blir nöjd ^^
  • YouandMe
    Lommila1 skrev 2012-03-20 19:02:44 följande:
    jag äär med ännu men livet kom lite emellan så måste få de viktigaste på rätt köl igen, trista familjeangelägenheter osv.
    så jag sysslar som bäst med tröstätning..( here we go)
    de jobbiga är att jag vet jag tröst äter, men endå int kan hejda mig...

återkommer då saker rätt ut sig..( förhoppningsvis före bröllopet...)
    Usch då! Hoppas det löser sig på ett smidigt sätt och så fort som möjligt. Jobbigt när man blir medveten om hur hårt och orättvist livet kan vara!

Unna dig saker som får dig att må bra, mys med vänner, ät god mat, se bra filmer, sitt ute i solen och njut av vårvärmen!

Varma kramar!!
  • Jane

Ville bara tipsa om en jättebra mobil-app som jag just hittat. Shape Up Club heter den och där kan man räkna sitt dagliga kaloriintag, skriva ner vad man tränar, se en kurva på vikte osv osv. Det finns mycket man kan göra med den! Så kika in den om ni inte visste om den.

• Lommila1

tack skall ni ha för peppet! De e kanske allmänt sett ingen världskatastrof som skett, men det ena som ledde till det andra osv..
    Om nån vecka e jag förhoppningsvis på banan igen:D

• Josefin521

Vågade inte väga mig i måndags pga röda veckan samt brist på träning samt haft dåliga matvanor. I måndags tog jag tag i mig själv och har hittils avverkat 2 löprundor och 3 morgonpromenader. Nu är jag på banan igen!

• newyork2012

Start: 118,2

Mål: 85

Förra veckan: 105,5

Idag: 104

Äntligen! Nu händer det lite.

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???