Hipo1 skrev 2012-06-06 17:08:54 följande:
Jag kör också på. har dock funderat lite på att ändra min målvikt. hade satt den på 65. vägde som mest 81.9. står nu på 69.5. på lördag är det 7 veckor till bröllopet. jag känner mig ganska nöjd med mig själv. så tror jag satsar på ny målvikt 67kg.
Härligt jobbat :)
Jo man får känna av längst vägen när man trivs, så länge jag är under 80 kg är jag nöjd..där har jag legat förut och kännt mig skitsnygg. Men drömvikten är 73 så hoppas jag når en bit på vägen iaf.
vilja skrev 2012-06-06 17:48:31 följande:
Här hoppar jag på! Gifter mig 7/7 och har några envisa kilon kvar.
Mitt bästa tips är att gå! GÅ GÅ GÅ
Jag tappade 5 kilo förra månaden tack vare promenaderna. Min våg har stått blickstill länge, och jag är ändå en sån som är i gymmet minst en gång om dagen. Men 1:e Maj bytte jag cykeln mot promenadskor och direkt började vikten rasa.
Jag går 15 km om dagen varav 12 km är powerwalk i tempot "så fort jag kan gå".
(sen får man ju inte glömma bort kosten, men äter man redan rätt och vikten ändå står still så är det promenaderna som gör jobbet

Jag har bott på gymmet senaste halvåret men vikten har verkligen stått still (visst en del dålig mat men inte sååå dålig). Har lugnat ner mig lite nu och då går det mycket bättre. Jag kör dock mycket på crosstrainern vilket bränner kalorier som jag vet inte vad :p