• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • helsingebrud

de två senaste veckorna har jag bara gått ned 1 kilo
    dock mätte jag midjan idag för första gången på 4 veckor

Har gått ned ca 9,5 kg men midjemåtter hade faktiskt minskat hela 15 cm

taggad att fortsätta

idag har jag avverkat 15km på längdskidor och ikväll körde jag ett afropass (likt zumba)
    satasr på att ta 15 km imorgon också

har ca 10 kilo kvar till målet och har 9½ vecka på mig

• ninnah

Tränar själv och försöker ligga i men ibland går det trögt med viktminskningen! Har fått ett tips från en kompis som testat Sensaslim en munspray som minskar aptiten. Hon tycker det funkar jättebra och att hon nästan glömmer bort att äta! passar nog mig som är matglad.. Har beställt från hemsidan nu ,ska bli kul att se om det funkar!

• YouandMe

Startvik: 61 kg Mål: 55 kg Förra veckan: 59,4 kg Denna vecka: 59,5 kg Efter en helg med födelsedagsfirande är vågen på +0,1. Inte så farligt med tanke på vad jag stoppat i mig i helgen :) Har äntligen kommit igång med träningen så nu svettas det för fullt här vissa dagar :) Idag var jag dock på ett gympapass som inte var någon höjdare, en vikarie som körde lättare än jag väntat mig, men det var mycket styrka så det fick jag träna iaf. Å andra sidan är jag nöjd att jag tog mig dit och rörde på mig iaf! Imorgon blir det nog ett nytt gympapass, med rätt intensitet ;) Jag vet inte om ni har sagt det tidigare, men när är det ni alla ska gifta er? Själv är det planerat i september, så jag har ju ett bra tag på mig att gå ner mina 4,5 kg :)

• Lommila1
    helsingebrud skrev 2012-02-06 21:09:49 följande:
    min app heter bara shapeup en grön icon med en vit gubbe i
    Den funkar jätte bra och har väldigt mycke maträtter och aktiviteter inlagda samt att man kan lägga in egna

Man behöver inte guldmedlemskap utan klarar sig bra med den som är fri
    Nu hittade jag rätt app, den verkar verkligne spännade skall återkomma.. Sitter du och skriver in vad du äter också?
  • Hipo1

youandme: slutet av juli. Vi har ett litet "hälsoprojekt" på jobbet. gjorde konditionstest i oktober. skulle eg vara uppföljning i december, men blev uppskjutet till v 11. så idag bokade jag in tid för nästa test. ska bli kul att se hur stor skillnad det blivit på konditionen :) 14e mars är det dags.

• Hipo1

glömde skriva att det är en tävling om att sänka pulsen mest

• YouandMe
    Hipo1 skrev 2012-02-08 21:13:22 följande:
    youandme: slutet av juli. Vi har ett litet "hälsoprojekt" på jobbet. gjorde konditionstest i oktober. skulle eg vara uppföljning i december, men blev uppskjutet till v 11. så idag bokade jag in tid för nästa test. ska bli kul att se hur stor skillnad det blivit på konditionen :) 14e mars är det dags.
    Men så smidigt att gifta sig, vilja gå ner i vikt och ha denna tävling på jobbet i samma veva Glad Härligt! Då får du en extra puff i rätt riktning! 
  • helsingebrud

Lomilla1
    Skriver in för det mesta, men inte alltid
    kan dock vara bra när man är lite osäker på hur man ligger till för dagen

Lycka till

• Yez
    Lommila1 skrev 2012-02-06 13:04:48 följande:
    Är det shapeup now du menar? har en logo med ett grönt äpple och ett måttband,,, Jag ladde ner den nu men kände mig lite lost efter att jag lagt n mina egna mått...
    skall man skriva in allt man äter sedan?

Min heter bara ShapeUp och är grön med en gubbe i..

Du skriver sen in allt du äter, hur mycket du rör på dig osv osv.. Så ser man ju uppe i högra hörnet hur mycket kalorier du har kvar per dag att äta.. Tycker den är super bra!

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???