• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • YouandMe

Startvik: 61 kg
    Mål: 55 kg
    Förra vägningen: 58,9 kg
    Denna vecka: 59,1 kg

Å herre gud vad segt det går! Men jag får faktiskt skylla mig själv när jag inte går in för detta stenhårt just nu. De senaste veckorna har jag vikten legat runt + - 59 kg. Jag kämpar inte direkt med vikten just nu, jag äter som vanligt (dock inget godis eller chips nu) och så tränar jag lite nu och då. Men hoppas jag blir mer inspirerad ju mer vår det blir, då åker ju vinterkläderna av och då kanske man blir mer motiverad bara av att ta fram vår/sommar kläderna Tungan ute

Hur går det för er nu? Har ni gett upp? Glad

• sagoprinsessa

Efter en vecka i London med bara utemat och obeskrivligt mycket fika så står vågen på + 1.8, men det är okej. Ny vecka och nya tag! Glad

• Lommila1

pinsamt och förudmjukande:

start: 69.5
    Förra veckan: 66.7
    idag 67.5
    Mål 60

Nästan ett fucking kilo på + sidan...:( Kanke jag inte alls bantar jag försöker säkert bara lura mig själv... får börja med självsvält snart för att nå målet..

• sagoprinsessa
    NochA skrev 2012-02-27 14:32:08 följande:
    Hänger på här! :) Ska dock gifta mig om ett år ungefär .. Vad kör ni för metoder?
    Kör på mer motion, bättre mat och mindre (alltså inget uteslutande) sötsaker, enda jag har självbehärskning nog att klara av Flört Gick riktigt bra första månaden då jag gick ner 6 kilo, min kropp fick väl en chock av att inte få socker varje dag, men nu går det lite trögare.
  • Josefin521

Start: 71,2

Mål: 65

Förra veckan: 67,9

Idag: 68,7

Den här trenden var väntad...har slarvat rejält i helgen med godis, skräpmat och chips! Nä nu måste detta vända och jag tar nya tag!

• helsingebrud

startvikt 78kg

senaste vägningen 69,2

nu 68,1

midjemått -19cm

mål 63kg

6 veckor kvar......

• Lommila1
    Josefin521 skrev 2012-03-05 08:20:18 följande:

Start: 71,2

Mål: 65

Förra veckan: 67,9

Idag: 68,7

Den här trenden var väntad...har slarvat rejält i helgen med godis, skräpmat och chips! Nä nu måste detta vända och jag tar nya tag!

Vi sitter i samma båt! nu ska vi skärpa till oss va? :)
  • Hipo1

Är lite sen med uppdatering denna veckan. har haft fullt upp. Vågen visade samma som förra veckan. Har promenerat på lunchen och kommit mig iväg till gymmet varje kväll hittils den här veckan. Svärmor är på besök så hon har varit hemma med barnen på kvällarna så både jag och blivande maken kunnat åka iväg tillsammans.

• bridetobe2013

Startvikt: 95,8

senaste vägningen 89,4

nu: 89,1

-6,7 kg.

1/6 2012
  • Josefin521
    Lommila1 skrev 2012-03-05 08:40:43 följande:
    Vi sitter i samma båt! nu ska vi skärpa till oss va? :)
    Ja verkligen, det är nu eller aldrig! Vill även behålla denn vikten och inte bara hetsbanta inför bröllop. Hade varit kul att nått sin målvikt några månader innan den stora dagen. Bara för att det handlar om några enstaka kilon så får man inte bli slapp. Nu peppar vi upp oss!
Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???