• SnartJohnsfru

Ska vi tappa ett par kilo ihop???

Helt ny här! Tänkte kolla om det finns nån brud i samma sits som jag?

Jag blir fruga" i juli 2012...

MÅSTE verkligen gå ner ett par kilo, el snarare 8...hihi
    Hade varit mycket enklare om man hade någon vid sin sida, råd och tips är ju aldrig fel :)

Såklart vill man vara snygg å smal på msin fina dag :)

HUR GÖR VI NU?! :)

• Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???
  • drumelz

Jag har faktiskt skaffat mej en PT och det är det bästa jag har gjort på länge. Har bara dock så fruktansvärt ont dagen efter, men det är väl det som man kallar för träningsvärk ? Jag tar i så mycket mer och gör övningar som jag inte skulle ha gjort annars. Men tyvärr än så länge så står min vikt stilla och det gör mej frutansvärt frustrerad. Men det är väl bara och kämpa på!

• Josefin521

Ni alla är grymt duktiga! Själv har jag varit stenhård gällande kolhydraterna samt redan fått till 2 träningstillfällen denna vecka, hoppas innerligt att vågen visar minus på måndag.

Tips för er som kör GI/LCHF: Jag har beställt hem mirakelnudlar från fitnessbutiken. Det är nudlar med i princip inga kolhydrater alls och man kan ha dem till det mesta, känner att jag behöver ha ett pastasubstitut inom kort! Lämnar ett omdömme så fort jag fått hem dem och lagat till något smaskens :)

• drumelz

Tack sagoprinsessan! Dock känns det som om alla ni andra är mycket duktigare än jag. Men ja, min tid kommer

• sagoprinsessa

Vägde mig idag, sex dagar efter jag började och har gått ner 2.5 kilo blev så jäkla glad, även om det säkert mest är vatten.

• helsingebrud

hade invägning i tisdags eftermiddag
    Har kört cambridge nivå 1 i en vecka ( sedan efter nyår)
    Lyckats gå ner -5,3 kg

Denna kommande vecka kommer dock inte bli lika mycket, men hoppas på något kilo ner i alla fall

Hade som mål att komma ner till 60 men fortsätter det så här lätt
    satsar jag kanske tom på 55kg

är ju bara 159 cm lång (kort)

• Jane

Vad duktiga alla ni är som äter dieter! Det skulle jag aldrig kunna klara.

Jag har ätit normal mat men trappat ner på mängden och på godsakerna. Ändå står jag kvar på 65 kg (157 cm). Någon som har något förslag på hur man kan träna innerlåren? Så att man får bort det där man gnuggar när man går. Glad Och hur får man bort den där hemska biten som hänger över BHn på baksidan, vid armarna?

• sagoprinsessa

Hej Jane!
    Har du provat att googla det? Typ " träna innerlåren", google brukar kunna det mesta :)
    Gällande BHn, det skulle jag också vilja veta! 

• bridetobe2013

1 vecka med vv avklarat. -1 kg

Eftersom jag inte tränade ngt utan bara la om maten så är jag glad. Den här veckan ska jag börja promenera för att komma igång. Började v 2 med en promenad på 6½ km... bara att fortsätta...

1/6 2013
  • Forumvärd

Hej på er!

Jag är ju ingen blivande brud eller så men jag skulle behöva tappa ett par kilon!'
    Får jag vara med här?

Svar på tråden Ska vi tappa ett par kilo ihop???