• LindaochJohn

Kalmarbrudar?!

Hej!

Tänkte kolla om det finns några mer brudar runt Kalmar här inne?
    Vet att jag hittade några för att tag sen, men sen försvann min tid för planering helt.. Nu är jag på G igen o söker vänner att diskutera med! Glad

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-06 22:29
    Frejjan 12 Maj
    Dolly P 19 Maj
    m2012 2 Juni
    pernillaochhenrik 30 Juni
    Knyttan 7 Juli
    Caroline0728 28 Juli
    Augustesen 4 Augusti
    lindaochjohn 1 September
    Minuz 1 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-24 13:55
    malinax Januari 2013

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-14 15:44
    LinaPelle Lindman 21 Juli

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-17 15:07
    Doffan 2 Juni

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-29 18:16
    Pekkiisch4 12 December

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-08 09:51
    Jiwer 2013

• Svar på tråden Kalmarbrudar?!
  • LindaochJohn

Blä oxå!

Vi som oxå vill ha musik på vägen ut o sådär... Vi har pratat med en kille som ska spela elgitarr på vägen ut ju...
    suck.

• Dolly P
    LindaochJohn skrev 2012-05-09 15:23:21 följande:
    Blä oxå!

Vi som oxå vill ha musik på vägen ut o sådär... Vi har pratat med en kille som ska spela elgitarr på vägen ut ju...
    suck.
    Han var ju inte helt omöjlig när det gällde det där. Men man märkte att det inte var något han ville egentligen. Säger ni att ni verkligen vill ha det så, så går han säkert med på det. Men kanske lite mot sin vilja. Fråga får ni se, men ha ett alt två ifall ni märker att han inte är så sugen på det.Skrattande
  • LindaochJohn
    Dolly P skrev 2012-05-09 15:49:49 följande:
    Han var ju inte helt omöjlig när det gällde det där. Men man märkte att det inte var något han ville egentligen. Säger ni att ni verkligen vill ha det så, så går han säkert med på det. Men kanske lite mot sin vilja. Fråga får ni se, men ha ett alt två ifall ni märker att han inte är så sugen på det.Skrattande
    Ja, så får det bli. Vi får klura lite till, vi har ändå inte bestämt alla låtar vi vill ha med.

Idag var jag o köpte de sista grejjerna till våra inbjudningar så nu ska vi sätta igång! Vill ha ut dem i slutet på maj! Hurry, hurry! Förvånad
  • knyttan
    Dolly P skrev 2012-05-09 15:49:49 följande:
    Jag kan förstå invändningen. Ha musik från en CDspelare i en kyrka låter oftast inte alls kul, dels så har många kyrkor inte specielt bra moderna ljudsystem och dels så har kyrkor en akustik som är anpassad för att röster ska höras väl - då blir ljudet från en CD-spelare förvrängt och konstigt. Sen så tycker jag att det är ju alltid maffigare med levande musik än något inspelat och hur ofta har man möjlighet att få någon att spela för en, gratis dessutom (som det blir om man väljer att anlita kyrkans kantor)?? Så jag skulle aldrig välja en CD framför att ha riktig musik.Men det är ju en personlig åsikt och där kan man ju tycka olika. De två första skälen är dock ganska ofrånkomliga.
  • knyttan
    m2012 skrev 2012-05-06 19:17:30 följande:
    Nej så kul! Jag måste vänta med att beställa tills mitt paypalkonto fått in pengarna, drygt att det tar 2 dagar...
    Om du får den före mig måste du skriva hur den var! Ivory eller vit?
    Visst fanns det hur mycket fint som helst där! :D
    Jag fick den idag! Shit vad snabbt det gick, bara en vecka så var den här!! Den är ivory, men min modell kunde man välja, det stod under vilka storlekar o färger som fanns att välja på. Det jag kan säga är att den är lite raspig och inte jätteskön att ha på sig, men det blir kanske ändå inte så länge man ska använda den. Den är absolut fin, men kanske något stor, jag är rätt bredaxlad så jag vågade inte chansa på att ta en förliten storlek, man vet ju inte om tyget är stelt heller. Men det var lite strech i det så jag hade nog egentligen kunnat ta en mindre storlek, men ja ja.
  • knyttan

Förresten, jag behövde inte vänta på att det kom in pengar till mitt paypal konto, jag har kopplat det direkt till mitt vanliga visa konto??

• Minuz
    LindaochJohn skrev 2012-05-10 18:36:15 följande:
    Jag har röstat nu! Skrattande
    tack................ nyfiken på vilken *S*
  • LindaochJohn
    Minuz skrev 2012-05-10 18:47:19 följande:
    tack................ nyfiken på vilken *S*
    Som mmånga andra tyckte jag 4:an. Tror den är snyggast med det lila bandet du vill ha! Skrattande
Svar på tråden Kalmarbrudar?!