frejjan skrev 2012-05-17 19:23:53 följande:

Åh så fina ni var :) :) :) Total lycka!!!
pernillaochhenrik skrev 2012-05-17 22:06:57 följande:
Jag har typ gått under jord om man kollar här, men nu har jag suttit ett bra tag och läst igenom era inlägg. Det verkar hända både bra och dåliga saker.. Samma här! Men mest bra som tur är.. Men jag har en magkänsla som säger att det är något viktigt vi missat.. Det är en hel del piff kvar dock...
Men mina kläder är klara (insydd och uppsydd) Sitter som en smäck och är så jäkla fin!!
Min blivandes är klara
Min RING är hemma..
Mat är klart
Frisör och nagla bokat
Dryck är klart
Band är klart
Vi har träffat och tränat med prästen
Blommor är typ klart.. Har träffat och haft mailkontakt med henne.
Bordsdekorationer är inköpta för ihopsättning
En del annan piff inköpt
Håller på att gjuta gipshjärtan som ska målas
osv osv..
En hel del under kontroll, men en hel del som ska fixas med..
Vi har världens bästa värdpar.. Dom fixar allt. Dom har tagit emot alla svaren från gästerna, dom gör våra häften och dom donar som bara den.. Vi är väldigt tacksamma för dom!!
Sen har jag en tärna som krånglar lite.. Och vissa andra som så väääääldigt gärna vill att vi ska göra som dom vill.. Gaaaaahhh! Blir galen på sådana människor. Man får gärna tipsa, men om vi säger.. Okej men så vill inte vi ha det.. KÖP DET DÅ!!!
Jag vill inte känna efter bröllopet. Det var en okej fest, men den blev inte som vi ville. Bara för att man ska vara alla andra till lags.. PLANERA EN EGEN JÄVLA FEST ELLER GIFT ER.. Så nu är jag inte snäll längre.. Detta är våran dag som vi sparat till och planerat länge.. Det är våran dag.. Så alla ni brudar.. Bara stå på er.. Ingen ska få er att känna.. Det kunde varit bättre om vi hade fått göra som vi ville. Bara morra ifrån. Det gör jag nu!!!
Nu kör vi så att det ryker..
Verkar ju som ni klarat av det mesta :) Härligt jobbat!
Skönt att ha engagerade värdar också så man får lite hjälp med det.
Jag blir också så trött på folk som ska blanda sig i..vi har dock inte så många som försöker blanda sig i så jag blir irriterade på alla andras jobbiga människor :p Gift er själva om ni vill vara med och bestämma!
You go girl, det är ju er dag!